دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1402 - 13:34

دانشگاه آزاد بابل رتبه نخست همایش سالانه انجمن بتن آمریکا را کسب کرد

دانشگاه آزاد بابل رتبه نخست همایش سالانه انجمن بتن آمریکا را کسب کرد
تیم گرایش مکعب بتنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در بیست و ششمین همایش سالانه انجمن علمی بتن آمریکا (ACI) و مرکز تحقیقات بتن (متب) موفق به کسب مقام نخست شد.
کد خبر : 888906

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم گرایش مکعب بتنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در بیست و ششمین همایش سالانه انجمن علمی بتن آمریکا (ACI) و مرکز تحقیقات بتن (متب) موفق به کسب مقام نخست شد. در این دوره از مسابقات تعداد ۵۷ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ایجاد انگیزه علمی برای پویایی و خودباوری دانشجویان و جوانان خلاق شرکت کردند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از میان ۳۰ رقیب قدرتمند خود در گرایش مکعب بتنی موفق به کسب رتبهٔ نخست این دوره از مسابقات شدند. 

دانشجویان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به نام‌های فرید طالب‌نیا روشن، مبینا بلبلی رمی، صابر خسروزاده، سیده آوا جعفری، سیده فاطمه صالحیان، فاطمه سید و  علیرضا ربیعی رودسری به همراه استاد راهنمای خود، محسن احمدی عضو هیئت علمی گروه عمران، در این همایش بین‌المللی شرکت کردند.

این رویداد، نخستین و بزرگ‌ترین دستاورد گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل پس از یک دهه در مقیاس بین‌المللی بوده و این آغازی بر فعالیت‌های متنوع و پرقدرت انجمن علمی مهندسی عمران این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته