دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر طهرانچی در گفت‌وگو با آنا:

زنان رکن اصلی جامعه هستند/ درخشش در عرصه‌های علمی با اقتدا به حضرت زهرا(س)

زنان رکن اصلی جامعه هستند  درخشش در عرصه‌های علمی با اقتدا به حضرت زهرا(س)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زنان و مادران رکن اصلی جامعه هستند و با درخشش در عرصه‌های علمی اثرگذار بوده‌اند.
کد خبر : 888752

دکتر محمدمهدی طهرانچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا به مناسبت میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار کرد: رکن اصلی جامعه زنان و مادران هستند که می‌توانند اثرگذار باشند و از دامن آنان مرد‌ان به معراح بروند.

وی افزود: امروز در غزه شاهد هستیم که چگونه تربیت مقاومت توانسته است جلوی ظلم و ستم بایستد.

طهرانچی تأکید کرد: حرکت هر جامعه‌ای مرهون تربیت مادران آن جامعه و این جایگاه، جایگاه ویژه‌ای است و امیدواریم مادران این سرزمین بتوانند مثل گذشته فرزندانی شایسته و اثرگذار تربیت کنند و خودشان نیز در عرصه اجتماعی اثرگذار و مؤثر ظاهر باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش علمی زنان در جامعه گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۳۰ درصد اعضای هیئت علمی را خانم‌ها و بیش از ۵۰ درصد دانشجویان را دختران خوب این سرزمین تشکیل می‌دهند و این برای ما افتخار است که در دانشگاه میزبان این جمعیت اثرگذار و سازنده هستیم.

طهرانچی عنوان کرد: بی‌شک صحنه علمی نیز صحنه‌ای است که دختران و زنان عالم و عاقله این سرزمین با اقتدا به حکیمه، عالمه و عقیله اهل بیت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) توانسته‌اند درخشش بسیار داشته باشند و این مهم را ارج می‌نهیم.

وی میلاد مبارک حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و روز زن و مادر را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و همه مادران تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته