دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاج: پول‌های ما در فیفا آزاد شود می‌توانیم به وزارت کمک کنیم! /پنجشنبه دو دستگاه VAR وارد ایران می‌شود+فیلم

تاج: پول‌های ما در فیفا آزاد شود می‌توانیم به وزارت کمک کنیم!  پنجشنبه دو دستگاه VAR وارد ایران می‌شود+فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پول‌های ما در فیفا آزاد شود حتی می‌توانیم به وزارت ورزش کمک کنیم!
کد خبر : 888730

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در پایان مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: از مدت‌ها قبل از سردار سردار سلامی دعوت کرده بودیم و ایشان امروز از مجموعه پِک و کمپ تیم‌های بازدید کرده و دیداری صمیمانه و دوستانه با اعضای تیم ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی داشتند. یکسری صحبت‌های خوب از سوی ملی‌پوشان انجام شد و درددل‌های‌شان را با سردار سلامی مطرح کردند و او هم جواب مثبت و عالی داد و صحبت‌های عزیزان را شنید. سردار سلامی تشکر مقام معظم رهبری را اعلام کردند که بازیکنان تیم ملی بیگانه با مسائل دنیا نبودند و در رابطه با جنایات رخ داده در غزه واکنش نشان دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: بحث دیگری که در جلسه با سردار سلامی مطرح کردیم، سربازی بازیکنان بود که به دلایلی نمی‌خواهم همه آنها را مطرح کنم. ما از طرف جامعه ورزش صحبت کردیم و سردار گفتند که پیگیری‌هایی انجام خواهد شد. مشکلات دیگری در تیم ملی داشتیم که مطرح کردیم که یکی از موارد ورود و خروج بازیکنان بود. مجموعه دیدار دو سه ساعته سردار سلامی با ملی‌پوشان را مثبت دیدم.

تاج در مورد اعتراض باشگاه و زمان ورود VAR عنوان کرد: اعتراض باشگاه‌ها به فدراسیون را زیاد وارد نمی‌دانم. تا پنجشنبه دو دستگاه VAR وارد ایران می‌شود. سعی بر این است این سیستم هر چه سریع‌تر برای تمام کشور و استادیوم‌ها تامین شود تا مشکلات داوری به حداقل برسد. فردا با وزیر ورزش در مورد مشکلات جلسه داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مطالبات ایران از فیفا گفت: در جام جهانی قبل دولت نتوانست کمک زیادی به فدراسیون داشته باشد. پول‌های ما در فیفا آزاد شود حتی می‌توانیم به وزارت ورزش کمک کنیم!

تاج در خصوص ارتباط فدراسیون با سازمان صدا و سیما گفت: روابط فدراسیون و با صدا و سیما از همیشه بهتر است. صدا و سیما تا امروز ۳۳۰ هزار دلار به ما پول داده است.

فیلم صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال را در ادامه می‌بینید: 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته