دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیرانوند: همدلی در این دوره از دو دوره گذشته جام‌ملتها بیشتر است/ نمی‌دانم چرا گل‌محمدی در مورد استعفا با ما صحبت نکرد؟+ فیلم

بیرانوند: همدلی در این دوره از دو دوره گذشته جام‌ملتها بیشتر است  نمی‌دانم چرا گل‌محمدی در مورد استعفا با ما صحبت نکرد؟+ فیلم
دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی در مورد استعفا با ما صحبت نکرد.
کد خبر : 888642

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی اظهار کرد: در تیم ملی بازی های حساسی داریم وامیدوارم صدا و سیما و سایر رسانه ها از امروز بیشتر از تیم ملی حمایت کنید.

وی در مورد بازی دوستانه در کیش گفت: بازی با بورکینافاسو اتفاق خوبی است و می تواند به ما کمک کند. از وقتی امیر قلعه نویی به تیم ملی اضافه شده و با توجه به بازی هایی که تا الان انجام دادیم می توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. شاید با تیم های مدعی تا فینال نخوریم. تا الان صحبت هایی که بین خودمان انجام داده ایم این است که تا فینال برویم و دیگر آن تک بازی است و به غیرت بچه ها برمی گردد.

بیرانوند در مورد تفاوت فضای امسال تیم ملی با دوره های گذشته عنوان کرد: به نظرم تفاوت فضا امسال این با دو جام ملت های قبلی که بودم در سرمربی بومی است. قبلا هم گفتم بعد از چندین سال یک خانواده کل ایرانی هستم و این می تواند کمک کند و همه با هم برمی گردیم ایران و این طوری نیست 50 درصد تیم فقط به ایران برگردد. همه تلاشمان این است که فینال برویم.

دروازه بان تیم ملی در مورد اینکه آیا تیم ملی همدلی دارد یا خیر گفت: همدلی در تیم ملی صددرصد است. من دو جام قبلی هم بودم اما این همدلی الان نسبت به قبل خیلی بهتر است و این 9 بازی که امیر قلعه نویی آمده نشان داده است.

بیرانوند در مورد استعفای گل محمدی و اینکه موفق شده اند با او صحبت کنند یا خیر تاکید کرد: اتفاقی که افتاده است و همه با هم حرف می زدیم و پچ پچ همیشگی خودمان این بود چرا قبلش به ما نگفته بود و چرا حرف نزد؟ حالا که استعفا  داده اصلا آن را نمی پذیرم و باز هم می گویم چرا استعفا داد؟ چرا در رختکن با ما حرفی نزد نه تشکری و نه حتی جلسه ای برگزار کرد. به قول آقای درویش شاید عصبی بوده و اصلا نامه ای به باشگاه نداده. ان شالله در دو هفته استراحتی که به تیم داده تصمیم خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته