دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1395 - 17:20

رویدادهای دانشگاهی؛ از پیاده‌روی‌های خانوادگی تا اردوی زیارتی سیاحتی دانشجویان

همایش تجلیل از جوانان موفق اوز، از سوی انجمن نواندیشان و شورای اسلامی شهر اوز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در تالار فردوسی این مرکز دانشگاهی برگزار کرد.
کد خبر : 88850

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فریبا صالحی از اعضای انجمن نواندیشان درباره اهداف اجتماعی و فرهنگی این انجمن در این همایش گفت: «انجمن نواندیشان در نخستین اقدام از مقام مفتی و امام جمعه این شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز اوز تجلیل کرد و این بار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز که خود پیشگام در انجام چنین فعالیت‌هایی است، برای نخستین بار از جوانان موفق در عرصه‌های علمی، پژوهشی، کارآفرینی، نوآوری تجلیل می‌کند.»


عضو و سخنگوی شورای اسلامی و رئیس شورای حل اختلاف اوز نیز از اراده این شورا برای استعدادیابی و شناسایی چهره‌های شاخص در این گونه همایش‌ها خبر داد.


محمود محبی خاطرنشان کرد: «حضور جوانان در منصب‌های کشوری و لشکری از صدر اسلام تاکنون دارای جایگاه ویژه بوده که خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان و دورانی نمود یافته است.»


در پایان این همایش با اهدای لوح سپاس و هدایا به هفت گروه پزشکی، آموزش عالی، رتبه‌های برتر، کارآفرینان، ورزش، هنری و آموزش پایه تجلیل شد.


شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده مفتی و امام جمعه اوز، محمدحسین آتش فراز بخشدار و جمع دیگری از مسئولان اداری و انتظامی در این همایش حضور داشتند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان


نخستین جشنواره جوان برتر شهرستان رفسنجان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مشاور استاندار کرمان در امور جوانان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان برگزار شد.


در بخش هنرمند برتر مونا حجتی و حسام‌الدین باقری از استادان گروه نقاشی و گرافیک و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان معرفی شدند.




دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره


به مناسبت فرارسیدن سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و یازدهم خرداد روز ایثار و فداکاری مردم شهر زواره، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با همکاری اداره تربیت بدنی و شهرداری زواره اقدام به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه هفتم خرداد کرد.


مهندس عابدزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با تشکر از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این همایش همگانی، برگزاری چنین برنامه‌هایی را باعث افزایش نشاط و شادابی و سلامتی در جامعه دانست.


در این همایش که با استقبال پرشور مردم زواره رو به رو شد از میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدا و در ورزشگاه شهید حقیر خاتمه یافت. در پایان مراسم جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر


به همت جمعیت اسلامی دانشجویان و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی و به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، یک دوره مسابقه فوتسال با حضور تیم های دانشجویی در واحد بردسیر برگزار شد.


در این مسابقه، تیم فوتسال جمعیت اسلامی دانشجویان، مقام اول و تیم بسیج دانشجویی، نایب قهرمان مسابقات فوتسال جام سی و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر- خلیج فارس


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر- خلیج فارس از تنظیم توافقنامه همکاری میان این دانشگاه و سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.


علی سپهیار با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر- خلیج فارس در سال 95 بر جذب هیأت علمی استادیار به بالا ، توسعه ساخت و ساز در دانشگاه و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی تأکید دارد به رایزنی هایی انجام شده برای فراهم کردن زمینه ی اجرای همکاری های مشترک میان دانشگاه و منطقه آزاد اروند،اشاره کرد.


وی افزود: «اکنون توافق‌نامه‌ای در این راستا تنظیم شده است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر- خلیج فارس در طرح‌های مالی، اقتصادی، کشاورزی، عمرانی و ... سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به هیأت علمی متخصص خود، به عنوان مشاور همکاری کند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم همزمان با سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی، اقدام به برگزاری همایش پیاده‌‌روی کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، همگام با سایر واحدهای دانشگاهی کشور به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در بین دانشگاهیان،‌ همایش پیاده‌روی را با همکاری گروه تربیت بدنی برگزار کرد. ‌


بهروزنام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم هدف از این حرکت ورزشی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و گفت: « بی تحرکی یکی از عوامل اصلی بیماری‌های جسمی و حتی روحی انسان است که با ورزش کردن بخشی از آن جبران می‌شود.»


در پایان این همایش با پذیرایی از حاضران به22نفراز شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از قبیل دوچرخه، گرم کن ورزشی و کفش ورزشی به اهدا شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن


به مناسبت گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت و سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی، همایش پیاده‌روی با خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برگزار شد.


در این همایش که به همت امور تربیت بدنی واحد بروجن د رمسیر 6 کیلومتری جاده‌ی تفریحگاه سیاسرد انجام شد، حدود 1000 نفر از مردم شهر بروجن، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن و خانواده هایشان را همراهی کردند.


در ابتدای این مراسم که همراه با برنامه های مفرح و جذاب در محیط سرسبز و زیبای تفریحگاه سیاسرد برگزار شد، دکتر احمد بهرامی رییس واحد بروجن گزارش کوتاهی از روند فعایت های انجام گرفته در واحد بروجن ارائه کرد.


در انتهای برنامه نیز به 21 نفر از شرکت کنند گان در این همایش به قید قرعه هدایای همچون دوچرخه، گرمکن ورزش و کوله پشتی ورزشی اهدا شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن


اردوی دو روزه زیارتی-سیاحتی، ویژه دانشجویان فعال در کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.


اردوی زیارتی و سیاحتی به شهر مقدس قم، مسجد جمکران و کاشان به مدت دو روز و به همت معاونت دانشجویی فرهنگی واحد رودهن، ویژه خواهران دانشجویی که در کانون‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی فعالیت می‌کنند، برگزار شد.


نقطه آغاز این اردوی دو روزه در محل آموزشکده سما شهر قم رقم خورد و در ابتدا اسماعیل زارع‌زاده، رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه واحد رودهن به بیان مطالبی درباره فضائل اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان خطاب به خواهران دانشجو گفت: «همه ما، به ویژه شما که در ابتدای راه پرپیچ و خم و فریبنده زندگی هستید، باید همیشه و در همه حال این خاندان پاک و مطهر را برای خود الگو و راهنما قرار دهیم و یقین داشته باشیم که برای سعادت دنیا و آخرتمان هیچ راهی جز پیروی از اهل بیت مکرم پیغمبر خاتم(ص) وجود ندارد.»


در ادامه یکی از استادان جامعه الزهرا نیز سخنانی در مورد جوان و انتظار بیان کرد و در نهایت، این جلسه با برگزاری مسابقاتی بین خواهران دانشجو به پایان رسید.


عمده‌ترین برنامه‌های معاونت دانشجویی فرهنگی واحد رودهن برای دانشجویان خواهر شرکت کننده در این اردوی دو روزه، زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(ص)، زیارت مسجد مقدس جمکران و بازدید از آئین گلاب‌گیری شهر کاشان بود. و شرکت کننده‌گان در اردو برای آشنایی با سنت دیرینه گلاب‌گیری به شهرستان نیاسر نیز سفر کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب