دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام عبداللهی:

صیانت از قضات و کارکنان راهبرد اصلی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است

صیانت از قضات و کارکنان راهبرد اصلی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است
معاون حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گیلان، گفت: حفظ سرمایه انسانی و صیانت از قضات و کارکنان به‌عنوان راهبرد اصلی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است.
کد خبر : 888302

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گیلان با حضور معاون حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری و جمعی از قضات و کارکنان این دادگستری برگزار شد.  

معاون حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با پاسداشت حماسه یوم الله نهم دی تصریح کرد: این روز بزرگ نماد بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و ولایت مداری ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی بود که در تاریخ ثبت و ضبط شد، روزی که مردم با حضور خود در صحنه یک بار دیگر دشمنان این نظام و فتنه‌گران داخلی و خارجی را منکوب کردند و علاوه بر اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با ولایت بر ادامه راه شهیدان و پشتیبانی از نظام اسلامی تأکید کردند.

همچنین وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی و شخصیت شهید سلیمانی و گرامی‌داشت یاد و خاطره همرزم او شهید سید رضی موسوی، از ایشان به‌عنوان الگوی کامل ولایتمداری و ولایت پذیری، کار خالصانه و بدون خستگی در راه خدا یاد کرد و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب بود و امروز راه او، رفتار و کردار او برای جامعه ما به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان و حتی برای تمام آزادی خواهان جهان به یک الگو کم‌نظیر، اثرگذار و ماندگار تبدیل شده است.

این مقام قضایی در ادامه با تأکید بر ضرورت حفظ سرمایه انسانی و صیانت از قضات شریف و کارکنان خدوم بعنوان راهبرد اصلی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، گفت: هدف اصلی ما در عرصه حفاظت و اطلاعات، حفظ و صیانت از منابع انسانی است چراکه سرمایه واقعی هر سازمان، منابع انسانی آن است. پس ارتقاء سطح سلامت و صیانت از آن‌ها همواره مورد تأکید ریاست معزز قوه و رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید شیوه‌های اصلی صیانت و طرق آن را بشناسیم و به مصادیق آن پایبند باشیم تا اقدامات ما در این حوزه بیشترین بازدهی و اثر گذاری را داشته باشد.

معاون حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان این مطلب که باید در جانمایی صحیح نیرو‌ها دقت شود تا کسانی که از نظر توان علمی، جسمی، اخلاقی، رفتاری و شایستگی در بهترین و بالاترین سطح قرار دارند، تصدی امور را به‌دست بگیرند و به تعبیری در هر پستی که هستند به احسن وجه، توانایی، علم و ظرفیت خود را برای خدمت به مردم و اعتلای دستگاه قضایی و نظام اسلامی به‌کار بگیرند.

وی با بیان این مطلب که هدف اصلی ما پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رضایتمندی مردمی است خاطرنشان کرد: مردم عزیز و قدرشناس ما در تمام صحنه‌ها که به وجود آن‌ها نیاز است، حاضر هستند و این مسئولیت ما و تمام مدیران، مسئولان و خدمتگزاران را سنگین و حساس می‌کند، چرا که باید همواره در خدمت مردم باشیم و برای رفع مشکلات آنان بدون خستگی و با روحیه انقلابی و جهادی تلاش کنیم.

در پایان از زحمات رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان گیلان تقدیر و با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مدیر جدید حفاظت و اطلاعات این دادگستری منصوب شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته