دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1402 - 15:06

بهترین مرکز خرید آبنما در تهران

بهترین مرکز خرید آبنما در تهران
بهترین مرکز خرید آبنما در تهران: آبنما برای زیباسازی منازل، پارک ها، هتل ها، رستوران و تالار‌های پذیرایی کاربرد دارند. امروزه به دلیل محدودیت فضای ساختمان ها، استفاده از حوض‌های آب یا استخر‌های بزرگ پرآب تقریبا منسوخ شده است و جای آن‌ها را آبنما‌ها گرفته اند.
کد خبر : 888271

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهترین مرکز خرید آبنما در تهران : آبنما برای زیباسازی منازل، پارک ها، هتل ها، رستوران و تالارهای پذیرایی کاربرد دارند. امروزه به دلیل محدودیت فضای ساختمان ها، استفاده از حوض های آب یا استخرهای بزرگ پرآب تقریبا منسوخ شده است و جای آنها را آبنماها گرفته اند. استفاده از انواع مختف آبنما باعث جذابیت و زیبایی فضا می شود.

خرید و نصب آبنما در دکوراسیون داخلی علاوه بر زیبایی بصری، با ایجاد صدای دلنشین آب، آرامش خاصی به محیط می بخشد. آبنما در واقع، یکی از زیباترین نقاط کانونی در دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود.

در ادامه متداولترین انواع آبنما بر اساس طراحی و نیز معتبرترین مرکز خرید آبنما در تهران را به شما معرفی می کنیم.

آبنمای خانگی

آبنمای خانگی یکی از جدیدترین آیتم ها در دکوراسیون منازل است که با ایجاد حس طراوت و تازگی، تاثیر زیادی بر روح و روان ساکنین منازل دارد. آبنمای خانگی بر اساس سبک طراحی، جنس و متریال به کار رفته و نحوه نصب به انواع مختلفی دسته بندی می شود.

جنس این آبنماها اغلب از سنگ، شیشه، پلی استر یا ترکیب چوب و پلاستیک است. آبنماهای خانگی را می توان به دو روش پرتابل یا ثابت نصب کرد. نصب آبنما به صورت ثابت نیاز به لوله کشی دارد. در حالی که، آبنماهای خانگی پرتابل احتیاج به سیستم لوله کشی آب ندارد و به راحتی در هر جای خانه قابل استفاده است.

انواع آبنمای خانگی بر اساس طراحی

آبنمای خانگی رومیزی

آبنمای رومیزی ساده ترین شکل آبنمای خانگی است که طرفداران زیادی دارد. این مدل آبنما ابعاد کوچکی دارد و همانطور که از نامش پیداست، بر روی میز جا می شود. آبنمای خانگی رومیزی از نوع پرتابل است و نیاز به نصب ندارد. نحوه استفاده از آبنمای رومیزی نیز بسیار آسان است؛ با وصل کردن آن به برق می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، نظافت و نگهداری از آب‌نما رومیزی بسیار راحت است.

آبنمای خانگی ایستاده (دیواری)

این مدل آبنما اغلب به شکل مستطیل است و با استفاده از یک پایه به راحتی به دیوار منزل نصب می شود. آبنمای دیواری دو قاب نگهدارنده در قسمت بالا و پایین دارند. پمپ آب در حال گردش در قسمت قاب پایینی دستگاه تعبیه شده است. این مدل آبنما معمولا در راهرو، پذیرایی یا ورودی ساختمان نصب می شود و جنس آن بسته به سلیقه مشتری می تواند از شیشه، سنگ یا سرامیک باشد.

آبنمای خانگی زمینی

آب‌نمای زمینی کارکردی شبیه به آبنمای ایستاده دارد. این مدل آبنما در مواردی که قصد دارند آبنمای خانگی نقطه کانونی دکوراسیون منزل باشد، انتخاب می شود. ابنمای خانگی زمینی به نسبت مدل های رومیزی و دیواری بزرگتر هستند و انواع بزرگ آن اغلب حوضی دارند که یک مجسمه درون آن قرار دارد و آب از مجسمه داخل حوض می ریزد.

به هنگام انتخاب آبنمای زمینی حتما باید به ابعاد آبنما و فضای داخلی ساختمان توجه داشته باشید زیرا چنانچه ابعاد آبنما بسیار بزرگ یا کوچک انتخاب شود، باعث ایجاد ناهماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی می شود.

آبنما حوض

آبنمای حوض اغلب به عنوان بخش تزئینی در پلان محوطه سازی در نظر گرفته می شود و  یکی از المان های آبی پرطرفدار در طراحی فضای باز است. آب‌نما حوض در طرح و اندازه های گوناگون و با استفاده از متریال مختلف ساخته می شود و غالبا به صورت پیش ساخته تولید و در محل مورد نظر تحویل داده می شوند.

جنس آبنما حوض غالبا از سرامیک، بتن، سنگ ریخته گری، سنگ مرمر، فایبرگلاس یا سنگ گرانیک می باشد. تمامی انواع آبنمای سنگی با بهترین قیمت در سایت استون نما موجود می باشد. 

انواع آبنمای حوض بر اساس طراحی

انواع آبنمای حوض بر اساس طراحی

آبنمای طبقه ای

یکی از رایج ترین طرح ها برای آبنما حوض، مدل طبقه ای است. آبنمای طبقه ای از چند طبقه یا حوض تشکیل شده است و آب به صورت مرحله ای از بالاترین حوضچه به پایین ترین حوضچه سرازیر می شود. ارتفاع و ابعاد آبنما حوض طبقه ای متفاوت است.

آبنما فواره ای

آبنمای فواره ای یکی از جذابترین مدل های ابنما حوض می باشد. این مدل آب‌نما با پخش آب در هوا، فضای تازه و مطبوعی در محیط ایجاد می کند. در برخی از مدل های آبنما فواره ای، آب از داخل یک مجسمه به بیرون پرتاب می شود. شما می توانید با انتخاب نازل های خاص، نحوه پرتاب آن به هوا را به صورت حبابی یا حلقه ای تغییر دهید.

آبنما دیواری

آبنمای حوض دیواری به دیوار یا روی سطحی از دیوار نصب می شود. نصب آب‌نمای دیواری به گونه ای است که کودکان یا حیوانات خانگی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند و از این نظر جای هیچ نگرانی نیست.

شرکت استون نما یکی از برترین شرکت در زمینه ارائه انواع باربیکیو سنگی باشد که قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارد

نکات مهم در خرید آب‌نما در تهران

هنگام خرید آبنما، توجه به یکسری موارد می تواند به شما کمک کند تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

1- ابعاد آبنما را با توجه به فضایی که می خواهید آب‌نما در آنجا قرار بگیرد، انتخاب کنید.

2-طرح و متریال به کار رفته در آبنما باید با دکوراسیون شما هنماهنگ باشد.

3-جنس آبنما به گونه ای باشد که به راحتی تمیز شود و دوام بالایی داشته باشد.

4-آب‌نماهایی که سیستم نورپردازی دارند، حس آرامش بیشتری را ایجاد می کنند.

5-آبنما صدای آرامبخشی داشته باشد. آبنماهایی که صدای زیاد دارند برای مکان هایی مانند اتاق خواب مناسب نیستند.

قیمت آبنما در تهران

عوامل متعددی در تعیین قیمت آبنما در تهران تاثیرگذار هستند. یک آبنما، صرفنظر از طراحی و مدل آن، از یک سری قطعات اصلی مانند پمپ آب، مجرای آب و حوضچه آب تشکیل شده است. علاوه بر این، متریال مختلفی که در ساخت آبنماها به کار می روند یکی از فاکتورهای تاثیرگذار می باشند. تنوع طراحی و مواد به کار رفته در انواع آب‌نما باعث شده است تا افراد با هر سلیقه و هر بودجه‌ای که دارند بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و آرامش را به فضای خانه خود هدیه بدهند.

مرکز خرید آبنما در تهران

مرکز خرید آبنما در تهران

بازار صالح آباد تهران بورس فروش مستقیم انواع آبنما در کشور است. تولیدکنندگان و وارد کنندگان بسیاری در این بازار فعالیت دارند و محصولات خود را با قیمت های عمده و ارزان و بدون واسطه به فروش می رسانند.

با این حال، چنانچه به دلیل مشغله کاری یا مسافت طولانی، امکان خرید حضوری آبنما از این مراکز را ندارید، می توانید به سایت فروشگاه استون نما مراجعه کنید و آبنمای سنگی و همچین انواع روشویی سنگی مورد نظر خود را با کیفیت کاملا تضمینی و قیمت های رقابتی سفارش دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته