دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1395 - 20:19

آیت الله جنتی: اندیشه های امام خمینی (س) از بین رفتنی نیست

رئیس مجلس خبرگان رهبری افکار امام خمینی (س) را همان افکار رسول الله (ص) دانست و با تأکید بر اینکه آثار و افکار امام خمینی (س) از بین رفتنی نیست، گفت: تلألو ندای امام روز به روز در دلها بیشتر می شود.
کد خبر : 88806

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از جماران، آیت الله احمد جنتی، در مورد ضرورت ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی (س) و جلوگیری از تحریف این اندیشه ها اظهار داشت: افکار امام همان افکار رسول الله (ص)، همان افکار علی ولی الله (ع) و همان افکار حسین بن علی (ع) شهید کربلا است.


دبیر شورای نگهبان قانون اساسی تأکید کرد: این افکار مایه بقای اسلام، نظام، مملکت و مایه عزت و قدرت است؛ بنابراین این آثار باید باقی بماند و می ماند. یعنی اندیشه های امام خمینی (س) از بین رفتنی نیست. دشمنان هم می خواهند این آثار را از بین ببرند ولی کوچکتر و ذلیل تر از این هستند که بتوانند آثار او را از بین ببرند.


وی با یادآوری اینکه در صدر اسلام نیز همواره دشمنان تلاش می کردند آثار پیامبر گرامی اسلام (ص) را از بین ببرند، گفت: در زمان حضرت محمد (ص) مشرکان حسد می بردند که در مأذنه ها می گویند اشهد ان محمد رسول الله. اما روز به روز این صدا بلندتر شد. ندای امام بزرگوار هم همین طور است؛ ندایی رفیع و مرتفع است و روز به روز در دلهای مردم تلألو بیشتری پیدا می کند و نابود شدنی نیست. همان طور که نام خدا نابود شدنی نیست نام بندگان صالح خدا نیز همیشه باقی است.


رئیس مجلس خبرگان رهبری تحریف سخنان بزرگان را نیز امری قدیمی دانست و تصریح کرد: قرآن هم همیشه از «یحرفون» کلام الله انتقاد می کند. آنها کسانی هستند که سخنان را تحریف، جا به جا و پس و پیش می کنند و یکی را می گویند و یکی از حذف می کنند. ما در مورد اندیشه های امام خمینی (س) از این طور مسائل وحشتی نداریم. آنها کار خودشان را می کنند و ما هم کار خودمان را می کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: آیت‌الله جنتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته