دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاج: ۳ خبرنگار برتر به AFC معرفی می‌شوند/ مجرم را سرزنش نکنید

تاج: ۳ خبرنگار برتر به AFC معرفی می‌شوند  مجرم را سرزنش نکنید
رییس فدراسیون فوتبال گفت: سه خبرنگار برتر کلاس‌های زبان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌کنیم
کد خبر : 887955

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در مراسم اختتامیه برگزاری اولین دوره کلاس زبان تخصصی برای خبرنگاران فوتبال ابتدا به درگذشت عضو تیم ملی فوتبال بانوان اشاره کرد و گفت: ملیکا محمدی وصیت کرده بوده که یک روز در ورزشگاه آزادی بازی کند و به همین دلیل فردا مراسم تشییع او برگزار می‌شود.

وی افزود: بحث اختتامیه کلاس تخصصی زبان اتفاق خوبی بود. خودم یک کمی نقشی در خبرنگاری دارم و اگر بپذیرید خبرنگارم. روزنامه داشتم و الان هم مرتبط با روزنامه غیر ورزشی هستم. جا دارد یاد و خاطره آقای لارودی را گرامی بدارم. آقای وزیری هم اکنون در جمع ما حضور دارد که این‌ها مخافر روزنامه نگاری هستند. افراد زیادی از بین ما رفته اند و اگر اسامی را بخوانم خیلی طول می‌کشد.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:بحث تخصصی زبان با ۷۰ نفر برگزار شد و بیش از یک ماه طول کشید و ۱۸ ساعت مفید برگزار شد و فروردین هم دوره دوم برگزار می‌شود و سه نفر از دوستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌شوند.

تاج ادامه داد: کار خوبی انجام شده است. رسانه‌ها آن‌هایی که تند و‌خوب می‌نویسند و آن‌هایی که به زعم ما خوب نمی‌نویسند، اما به زعم خودشان خوب می‌نویسند، همه رسانه هستند. فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد. انتقادات همیشه بوده و هست. یک جمله‌ای را همه باید ملاک قرار دهند و اینکه مجرمین را مورد سرزنش قرار ندهید چه بسا شما در همان حال همان کار را انجام می‌دادید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته