دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سامه‌یح در گفت‌وگو با آنا:

تا پایان سال کمبود بودجه نخواهیم داشت

تا پایان سال کمبود بودجه نخواهیم داشت
عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس گفت: امسال در حوزه تأمین بودجه برای حوزه سلامت مشکلی نداریم، اما تأمین ارز و بحث واردات همیشه مسائل و حواشی خودش را دارد که اگر برطرف شود در تأمین دارو تجهیزات نیز مشکلی نخواهد بود.
کد خبر : 887933

همایون سامه‌یح عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار آنا در خصوص وضعیت بودجه حوزه درمان گفت: در سنوات گذشته ما در حوزه تأمین پول و ارز در این بخش خصوصاً در بخش دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل روبرو بودیم.

او با بیان اینکه امسال تا پایان سال بودجه مناسبی برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی داریم، اضافه کرد: ازنظر بودجه با مشکلی روبرو نخواهیم شد به شرط اینکه در بخش‌های دیگر مشکلات زیادی نداشته باشیم.

این نماینده مجلس گفت: در حوزه واردات همیشه مسائل جانبی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و این‌که تا چه میزان واردکنندگان و یا تولیدکنندگان تسهیل در کارشان ایجاد شود، به این بخش مربوط است، اما اگر بحث مسائل جانبی را در نظر نگیرم بودجه به میزان کافی تا پایان سال برای حوزه سلامت وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه امسال کمیسیون بهداشت برای افزایش بودجه سلامت همه تلاش خودش را به‌کار گرفته است، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که این بخش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها که با سلامت مردم مواجه است با مشکلی روبرو نشود.

سامه‌یح اظهار کرد: به همین منظور در جلسات علنی مجلس، بار‌ها و بار‌ها در این مورد صحبت شده است. هفته گذشته نیز اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را برگزار کردند تا مشکلات این بخش را با او مطرح کنند. در این جلسه به بحث تأمین بودجه و افزایش ان نیز اشاره شد و نتایج خوبی نیز از این جلسه به‌دست آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته