دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نائینی در گفت‌وگو با آنا:

یوم‌الله 9 دی مقبولیت نظام و بصیرت مردم را نشان داد

یوم‌الله 9 دی مقبولیت نظام و بصیرت مردم را نشان داد
رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی گفت: دشمن بعد از فتنه 88 چندین فتنه دیگر به پا کرد؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها موفقیت‌آمیز نبود و این‌ها نمی‌دانستند که این نظام از بطن مردم بوده و حکومت مردمی در برابر تهدیدات و خطرات، ایمن است.
کد خبر : 887882

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره فتنه 88 اظهار کرد: امروز نهم دی‌ روز نمایش بصیرت ملت ایران در برابر فتنه‌های رنگارنگ دشمنانی است که مقابل آزادی، استقلال و جمهوریت نظام ایستاده بودند و می‌خواستند این نظام را به سبک انقلاب‌های رنگین از پای درآورند.

وی افزود: اگر بصیرت مردم ایران نبود قطعاً دشمن در همان فتنه 88 به اهداف و نیت شوم خود دست پیدا می‌کرد.

نائینی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت خود نشان دادند این نظام پشتوانه قوی مردمی دارد و اگر هم اختلافی وجود داشته باشد این اختلاف جزئی است، اظهار کرد: کلیت نظام مورد قبول و پذیرش ملت قرار دارد و نهم دی 88 به وضوح، همه آن را مشاهده کرده و به این واقعیت دست‌یافته‌ایم.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی با بیان اینکه بصیرت مردم ایران یک نوع مؤلفه قدرت محسوب می‌شود و باعث شده که بسیاری از فتنه‌ها در نطفه خفه شود، گفت: دشمن بعد از فتنه 88 چندین فتنه دیگر را به پا کرد؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها موفقیت‌آمیز نبود.

وی افزود: این‌ها می‌خواستند مردم را مقابل نظام قرار دهند و به خیال خودشان نظام را سرنگون کنند؛ اما نمی‌دانستند که این نظام از بطن مردم بوده و حکومت مردمی در برابر تهدیدات و خطرات ایمن است.

نائینی اظهار کرد: تا مردم پشت این نظام هستند و این نظام خود را متعلق به مردم می‌داند هیچ قدرت خارجی و بیگانه نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تاکید کرد : نهم دی 88 برای همیشه در تاریخ ماندگار شده و هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت. در شرایطی که دشمن و طراحان خارجی و داخلی فتنه خیال می‌کردند به هدف اصلی خود رسیده‌اند به‌یک‌باره به‌صورت خودجوش این مردم و صاحبان اصلی انقلاب به خیابان‌ها آمده و با حضور پرشور خود در خیابان پاسخ اهانت کنندگان به مقدسات دینی و فتنه‌گران را می‌دهند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته