دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1395 - 14:30

رتبه نخست مسابقات ملی هوا فضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر به تیم سما اسلامشهر رسید

تیم پژوهشی EMC+ آموزشکده سما اسلامشهر در هشتمین دوره مسابقات ملی هوا فضا دانشگاه صنعتی امیر کبیر با کسب حداکثر امتیاز در لیگ ربات‌های پرنده رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 88783

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم رباتیک آموزشکده سما اسلامشهر در مسابقات ملی هوا فضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر در لیگ ربات‌های پرنده شرکت کرد.


این رقابت در دو بخش آزمون اکتشاف و قدرت مانور Eight برگزار شد. تیم سما اسلامشهر در مرحله اکتشاف موفق به انجام کامل و صحیح همه ماموریت‌ها شد و به دلیل ابداع مکانیسم حمل بار جدید، توانست امتیاز نوآوری و خلاقیت را هم دریافت کند.


تیم EMC+ در بخش مانور هم به عنوان تنها تیم مسابقه توانست با دید غیر مستقیم 8 دور صحیح را طی کند.


در پایان مسابقات سه تیم (Cyrus. Persis. EMC+) که از لحاظ امتیاز حائز رتبه‌های برتر شدند، دعوت به ارائه فنی شدند.


در بخش ارائه فنی تیم EMC+ تنها تیمی بود که با داشتن مقالات علمی معتبر بین‌المللی و با بدست آوردن حداکثر امتیازها از کمیته داوران، عنوان رتبه اول در لیگ ربات‌های پرنده هشتمین دوره مسابقات ملی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به خود اختصاص داد.


برگزاری مسابقات ملی هوا فضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سبک مسابقات جهانی رباتهای پرنده (IMAV) در یک روز و یک مرحله برنامه‌ریزی شده بود تا تیم‌ها با شرکت در این مسابقه سطح آمادگی خود را در آستانه برگزاری مسابقات جهانی چین محک بزنند.


تیم پژوهشی رباتیک آموزشکده سما اسلامشهر در مسابقات جهانی ربات‌های پرنده 2014 IMAV کشور هلند رتبه هشتم و در مسابقات جهانی IMAV 2015 که در کشور آلمان برگزار شد با 4 پله صعود رتبه خود را در رنکینگ بین‌المللی ارتقا داده است.


به گزارش آنا، EMC+ آموزشکده سما اسلامشهر از سال 92 هر ساله در مسابقات دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت کرده و تا کنون موفق به کسب سه مقام اول شده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته