دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بازدید دکتر طهرانچی از نمایشگاه رویداد صدرا واحد ورامین-پیشوا مطرح شد؛

اعلام آمادگی بیش از ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی برای مشارکت در رویداد صدرا

اعلام آمادگی بیش از ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی برای مشارکت در رویداد صدرا
بیش از 400 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین آمادگی خود را در رویداد صدرا برای همکاری و اشتغال همزمان با تحصیل در این شرکت‌ها اعلام کردند.
کد خبر : 887617

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سفر به شهرستان ورامین، از مزارع کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین بازدید کرد.

(بازدید دکتر طهرانچی از مجتمع آزمایشگاهی و مزارع تحقیقاتی دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک)

مزارع کشاورزی واحد ورامین شامل گلخانه 4 هزار متری، مرغداری با ظرفیت تولید 12 هزار قطعه مرغ، گاوداری هزار رأسی در 4 هکتار، زمین کشاورزی 8 هکتاری تولید ذرت و جو برای مصارف دامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین است.

واحد ورامین همچنین دارای مرکز تکثیر و پرورش ماهیان گرم‌-آبی و سرد‌آبی است که شامل 18 هزار قطعه ماهی قزل آلا رنگین کمانی در استخری به مساحت 400 مترمکعب است. در این استخر سالانه 30 تن محصول تولید می شود که درآمد 1.5 میلیارد تومانی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین دارد. علاوه بر این، 12 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی واحد ورامین به کشت زعفران اختصاص یافته است. 

دانشجویان علوم دامی و رشته های مرتبط به عنوان کارآموز یا در قالب طرح پویش اشتغال در مزارع کشاورزی و استخر پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین مشغول فعالیت هستند و از ظرفیت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان این واحد دانشگاهی بهره‌مند می شوند.

دکتر طهرانچی در ادامه این سفر یک‌روزه، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این واحد، از نمایشگاه رویداد صدرا بازدید کرد. در این نمایشگاه 30 غرفه با حضور صنایع، شرکت های خدماتی و بازرگانی، کشاورزی و آزمایشگاهی این منطقه حضور دارند.

در رویداد صدرا، بیش از 400 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین آمادگی خود را برای همکاری و اشتغال همزمان با تحصیل در این شرکت ها اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته