دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1402 - 14:33

رحیمی زاده: لژیونر‌ها در پایان مسابقات اروپا در اردو حاضر می‌شوند/ عرق بازیکن هندبال با فوتبال فرقی ندارد

رحیمی زاده: لژیونر‌ها در پایان مسابقات اروپا در اردو حاضر می‌شوند  عرق بازیکن هندبال با فوتبال فرقی ندارد
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: عرق بازیکن هندبال با فوتبال فرقی ندارد.
کد خبر : 887572

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید رحیمی زاده درباره اردوی تیم ملی هندبال و آخرین وضعیت تیم ملی اظهار کرد: اردوی آخرمان است که در ایران هستیم. قرار است چند بازی تدارکاتی قبل قهرمانی آسیا داشته باشیم. اردوی خوبی داشتیم و ۴ یا ۵ نفر تغییر نسبت با عمان دادیم. آسیب‌های جزئی هم داشتیم که در حال رصد هستیم. بچه‌ها به ۷۰ درصد آمادگی رسیدند که قابل قبول است و انشالله در دفاع و حمله بتوانیم هماهنگی خوبی داشته باشیم و در بحرین نتیجه بگیریم.

وی درباره مصدومیت اورعی گفت: هندبال پربرخورد است و آسیب می‌بینند. آسیب محمدرضا در عمان بوده که در حال کار کردن و مدارا و درمانش هستیم. ان شالله می‌رشد و امیدوارم آسیب جدی نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی اردوی آتی تیم ملی گفت: هنوز اردوی روسیه مشخص نشده، چند جا مدنظر هست و امیدوارم بازیکنان مصدوم مثل اورعی برسند.
رحیمی زاده درباره حضور لژیونر‌ها بیان کرد: بعد از چند سال از برخورداری به تیم ملی دعوت کردیم. لیگ اسپانیا سطح بالایی دارد و سعید کاندید بهترین گلر نیم فصل هم شده. دعوت کردیم که استفاده کنیم، ولی گلر‌های خیلی خوبی داریم و سعید به ما کمک زیادی می‌کند. ملی‌پوشان ما از رومانی اکثرا اضافه شدند و بازی لژیونر‌ها طول کشیده، اما به تیم می‌پیوندند.

وی درباره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا گفت: تمام گروه‌ها سختند، ۲ یا ۳ تیم خوب در هر گروه هست. تیم بدی نداریم و انتخابی جهانی کار را خیلی مشکل کرده. همه با تمام قوا در این مسابقات هستند و گروه ما راحت‌تر نیست. رقیب اصلی ما کره است، ولی ۲ بازی قبلی را با چین و نیوزلند داریم که باید آن بازی‌ها را ببریم و تیم بدی نداریم. همیشه با کره بازی نزدیکی داشتیم و همیشه مساوی بوده ایم. می‌توانیم بازی را در روز خوبمان ببریم.

رحیمی زاده درباره بحث تبعیض بین پاداش فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران تصریح کرد: کاری ندارم چه رشته‌هایی پاداش می‌گیرند، ولی اگر قرار است قانونی برای پاداش تصویب شود، باید برای همه یکسان باشد. رشته بالاتر یا کمتر نداریم. ارج و قرب هر تیم سر جایش است و تلاش آن بر کسی پوشیده نیست. بین عرق این بازیکن هندبال با فوتبال فرقی ندارد. باید برای همه رشته‌ها احترام قائل شویم و تبعیض را بازنگری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته