دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس علوم شناختی و رسانه عنوان کرد؛

فرهنگ مقاومت به یک الگوی جهانی تبدیل شده است

فرهنگ مقاومت به یک الگوی جهانی تبدیل شده است
محمدحسن عبدالصمد در رادیو مقاومت تصریح کردکه فرهنگ مقاومت جواب داده و به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.
کد خبر : 887426

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسن عبدالصمد کارشناس علوم شناختی و رسانه در گفتگو برنامه «عصر مقاومت» رادیو مقاومت بیان کرد: فرهنگ صهیونیست و غرب در حال شکست خوردن است. باید اول نقطه ظلم دنیا را پیدا کرد. همه جای دنیا آمریکا را مبدأ خباثات می‌دانند و هر نقطه مقابل آنها، نقطه خیر است. پس از این همه هزینه‌ای که آن‌ها کردند در دنیا فرهنگ ضد استکباری قوت یافته در حالیکه در هیچ زمانی به این میزان نبوده است. خواست خدا بر آن بود که از جنایات اسرائیل پرده برداری شده و تمام انحصار رسانه‌ای آن‌ها شکسته شود و ملت‌های آزاده این موضوع را ببینند.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم یک سرزمین و چند فرد از بین بروند بلکه به دنبال آن هستیم که فرهنگ استکبار و تمدن غرب نابود شود. این روند آغاز شده و هر روز پیشروی بیشتری دارد و رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر از روز قبل منفور می‌شود. چرا که مطالبات مردمی به سمتی رفته که دولت‌ها را وادار به ایستادگی در مقابل اسرائیل می‌کند.

کارشناس علوم شناختی و رسانه با اذعان به شکست اسرائیل در این جنگ خاطرنشان کرد: فرهنگ اسرائیل نیز نابود شده و امروز چیزی با این عنوان وجود ندارد. با زمین خوردن نماد صهیونیسم موجب بر زمین، بسیاری از گشایش‌ها فراهم می‌شود. نابودی اسرائیل زمینه ساز تمدن نوین اسلامی می‌شود. همچنین فرهنگ مقاومت جواب داده و به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. فرهنگ مقاومت که از ائمه معصومین (ع) به ارث رسیده در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به خوبی مشاهده می‌شد.

عبدالصمد در ارتباط تلفنی با رادیو مقاومت تصریح کرد: برآورد‌های دشمن در شهادت حاج قاسم بر هم خورد، اما شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطر بیشتری را به سمت آمریکا روانه کرد؛ لذا بازنده اصلی تل آویو و فرهنگ غرب و واستکبار است و لازم است اقدامات رسانه‌ای پر رنگتر شود تا بازتاب این شکست انعکاس بیشتری داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نبرد بین ملت‌ها و دولت‌ها در بسیاری از کشور‌های دنیا خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌ها هر روز تظاهرات گسترده برپا می‌کنند در حالیکه برای شعار‌ها باید هزینه بدهند. ملت‌ها مجبور می‌شوند پاسخگوی مردم باشند و حتی با ظاهر روابط خود با اسرائیل را محدود کند. این جنبش‌های مردمی بسیاری از کشور‌ها را بیدار کرده و آبروی آمریکا را از بین برده است.

گفتنی است؛ شما مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانند برنامه «عصر مقاومت» رادیو مقاومت را شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنند. همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ آماده دریافت پیامک‌های مخاطبان فهیم رادیو مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته