دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1402 - 10:47

راهنمای ساده انتقال پول از اروپا به ایران

راهنمای ساده انتقال پول از اروپا به ایران
انتقال پول از اروپا به ایران به روش‌های گوناگون انجام می‌شود و هر فرد با توجه به شرایطی که دارد، می‌تواند از این روش‌ها استفاده کند. یک سری نکات برای امنیت بیشتر این انتقال هم وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.
کد خبر : 887230

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتقال پول از اروپا به ایران به روش‌های گوناگون انجام می‌شود و هر فرد با توجه به شرایطی که دارد، می‌تواند از این روش‌ها استفاده کند. یک سری نکات برای امنیت بیشتر این انتقال هم وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. می‌دانیم که با تحریم‌های بین المللی گریبان‌گیر کاربران ایرانی شده و بانک‌ها هم در داخل کشور ارتباطی با کشورهای اروپایی ندارند. همین چالش‌هایی را سر راه افرادی قرار می‌دهد که به‌دنبال مبادلات پولی بین از اروپا هستند. یکی از روش‌های سنتی برای تسهیل این انتقال، استفاده از صرافی‌ها است.

صرافی‌ها امکان انتقال پول، حواله و سایر خدمات ارزی را فراهم کرده و در قبال آن کارمزد دریافت می‌کنند. این روش برای اکثر فعالین اقتصادی آشنا بوده و راهکار خوبی هم محسوب می‌شود. هموطنان زیادی از کشورمان در شهرهای اروپایی زندگی می‌کنند و نبود مبادلات بین ایران و کشورهای اروپایی، همواره مشکلات زیادی را برای‌شان ایجاد می‌کند. به همین دلیل، صرافی‌های فعال در اروپا به این هموطنان کمک می‌کند که پول موردنیاز خود را به یک حساب ایرانی در داخل کشور انتقال دهند. کارمزدی که برای این منظور دریافت می‌شود، ناچیز بوده و کاملا ارزش استفاده دارد.

استفاده از شرکت‌های معتبر

یکی از روش‌های دیگری که می‌توانید برای این منظور استفاده کنید، شرکت‌های معتبر و بین المللی است. صرافی RialXe از جمله بهترین گزینه‌هایی است که چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کند. امکان انتقال پول از خارج کشور به ایران توسط این شرکت تامین شده و در سریع‌ترین زمان ممکن هم می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی است که با مشاورین این شرکت در ارتباط بوده و مراحل انتقال پول از اروپا به ایران را تکمیل کنید. انتقال با هزینه پایینی انجام شده و امنیت انتقال هم حفظ خواهد شد.

انتقال پول با پی پال

از جذاب‌ترین روش‌هایی که برای انتقال پول از اروپا به ایران استفاده می‌شود، پی پال است. پی پال یک پلتفرم بین المللی با پشتیبانی از ارزهای فیات مختلف بوده و اکثر کاربران از آن استفاده می‌کنند. این روش با امنیت بالا و سرعت مناسب خود، نه‌تنها توسط افراد حقیقی، بلکه شرکت‌های حقوقی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ یک سیستم پرداخت آنلاین بوده و تنها کافی است که با ثبت نام و وریفای کردن اکانت خود، انتقال موردنظر خود را انجام دهید. حتی می‌توانید به‌عنوان یک حساب فعال از آن استفاده کرده و مبادلات دلاری خود را با سهولت بیشتری انجام دهید.

انتقال پول با ویزا کارت

انتقال پول با ویزا کارت هم محبوبیت بالایی دارد. یک سری از کارت‌های بانکی در خارج از کشور، نشان معتبر ویزا کارت یا مستر کارت دارند. این کارت‌های اعتباری سرعت انتقال بالا، سهولت استفاده و پشتیبانی از ارزهای مختلف را در خدمات خود داشته و می‌توانید کاملا به آن اعتماد کنید. کافی است که اطلاعات بانکی موردنظر را ثبت کرده و از طریق سیستم ارسال پول بین بانکی، این انتقال را تکمیل کنید. این روش هم مانند پی پال سرعت بالایی دارد و تنها باید کارمزد این انتقال را بپردازید. این روش کاربرد بالایی داشته و بسیاری از کاربران به‌جای پذیرفتن دردسر افتتاح حساب در پی پال یا پرفکت مانی، به راحتی از کارت‌های اعتباری مستر کارت یا ویزا کارت استفاده می‌کنند.

انتقال پول از اروپا به ایران با وسترن یونیون

وسترن یونیون هم نامی آشنا به‌منظور مبادلات ارزی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید پولی از کشورهای اروپایی به ایران انتقال دهید، می‌توانید از شرکت پیشروی وسترن یونیون کمک بگیرید. این شرکت روش‌های متعددی برای انتقال پول در اختیار شما قرار دارد و مزایا و معایب خاص خودش را دارد. این روش هزینه انتقال کمتری نسبت به پلتفرم‌های دیگر دریافت می‌کند و امکان وارد کردن مبلغ دلخواه انتقال هم وجود دارد.

صرافی ریال RialXe؛ بهترین روش برای انتقال پول از اروپا به ایران

صرافی ریالی RialXe امکان انتقال پول از اروپا یا دیگر قاره‌ها به داخل کشور را فراهم کرده و در کنار آن، می‌توانید از سایر خدماتش مانند حواله یورو به اروپا، حواله دلار و .... هم بهره مند شوید. این صرافی از بیش از ۷۰ نوع ارز در دنیا پشتیبانی کرده و قیمت دهی آن هم کاملا لحظه‌ای است. راحتی استفاده، انتقال سریع و ایمنی بالا در انتقال، سه قابلیت مهمی هستند که در اختیار شما قرار داده می‌شوند. این صرافی از دلار، ریال، تتر یا هر نوع ارز دیگری پشتیبانی کرده و حتی اگر سابقه چنین انتقال‌هایی را ندارید، می‌توانید با تیم مشاوره در ارتباط بوده و کار راحت‌تری داشته باشید.

این صرافی اکنون کارمزدهای منطقی ارائه کرده و ارزش استفاده بالاتری نسبت به صرافی‌های مشابه دارد. کارمزدها بین ۰.۵ الی ۵ درصد بوده و برحسب ارزش معامله تعیین خواهد شد. امکان تائید هویت هم به‌صورت کاملا آنلاین انجام شده و سرعت بالایی دارد. در نظر داشته باشید که برای ایجاد ذهنیت مثبت در بین کاربران، می‌توانید در دفتر صرافی هم حضور پیدا کرده و انتقال‌های بزرگ را به این گونه انجام دهید. معمولا انتقال پایین‌تر از ۵ هزار دلار، از طریق وب سایت آنلاین یا شبکه‌های اجتماعی هم قابل انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته