دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1402 - 09:48

قالیباف: رژیم صهیونیستی تاوان جنایت دمشق را پرداخت خواهد کرد

قالیباف: رژیم صهیونیستی تاوان جنایت دمشق را پرداخت خواهد کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت شهید سید رضی موسوی، اعلام کرد: بی‌تردید رژیم‌ سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.
کد خبر : 887172

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی شهادت سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم، سیدرضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرده است: سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از هم‌رزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود که در سال‌های طولانی‌ و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت‌ (علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشت.

قالیباف در این پیام تاکید کرده است: این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی‌تردید رژیم‌ سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

وی در این پیام ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امید است روح بلند شهید سیدرضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته