دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بسته خدمات زنجیره تامین کالا‌های تند مصرف توسط بانک پارسیان رونمایی شد

بسته خدمات زنجیره تامین کالا‌های تند مصرف توسط بانک پارسیان رونمایی شد
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار‌های بانک پارسیان از ارائه بسته زنجیره تامین کالا‌های تند مصرف (FNCG) توسط بانک پارسیان خبر داد.
کد خبر : 887027

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کالا‌های تند مصرف به کلا‌هایی گفته می‌شود که در بازار به سرعت فروخته و مصرف می‌شوند. این کالا‌ها شامل محصولاتی هستند که مصرف کنندگان در دوره‌های کوتاه و مکررا آن را می‌خرند.

با توجه به رقابت تنگاتنگ بین شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به کارگیری استراتژی مناسب برای تامین و گسترش بازار فروش این محصولات الزامی است.

از این رو بانک پارسیان برای اولین بار در کشور به منظور تامین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تامین کالا‌های تند مصرف (FMCG) از محصول جدیدی رونمایی کرد.

محمد رضا پارسافرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار‌های بانک پارسیان در مراسم رونمایی از این تسهیلات به عنوان محصول جدید بانک پارسیان گفت: بازار هدف این بسته تمام شرکت‌های پخش و مجموعه‌های فروشگاهی و مصرف کنندگان هستند. وی ادامه داد: در گام اول و بدون هیچ پیش شرطی مجموعه‌های فروشگاهی با مترکز کردن پرداخت و دریافت‌های و کارسازی چک‌های خود در بانک پارسیان و استفاده از خدمات بانکی پارسیان می‌توانند تا سقف ۲۵ درصد از تراکنش‌های حساب خود را در قالب تسهیلات مبنا دریافت کنند.

پارسا فرد در ادامه گفت: بعد از دوره سه ماهه در ادامه بانک پارسیان به واسطه تسهیلاتی با عنوان همراهی آماده همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های همکار است.

وی گفت:  تسهیلات همراهی متناسب با کارکرد این شرکت‌ها و با شرایط ترجیحی ارائه می‌شود و مشتریان این بانک می‌توانند از نرخ ۴ تا ۲۳ درصدی این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار‌های بانک پارسیان اظهار کرد: این دو تسهیلات با عناوین مختلف سرمایه در گردش و ... می‌تواند در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد. همچنین انواع دیگر خدمات از جمله عقد خرید بیع نیز به این کسب و کار‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: برای تکمیل این زنجیره محصولی با نام کارت مولتی سگمنت پارسیان نیز طراحی شده است که می‌تواند در بخش فروش و مشتریان شرکت‌های همکار کمک زیادی کند.

پارسا فرد گفت: این کارت می‌تواند حد اعتباری شرکت‌های دریافت کننده خدمات از پخش کننده‌ها را افزایش دهد. این خدمات با تفاهم نامه‌ای که بین بانک و شرکت پخش و فروشگاه امضا می‌شود می‌تواند با ارائه تسهیلات اعتباری کمک شایان توجهی به تامین کالا‌های مورد نیاز کند.

وی ادامه داد: مصرف کنندگان نهایی و مشتریان فروشگاه‌ها هم در قالب عقد قرارداد (FNCG) فروشگاه با بانک پارسیان می‌توانند کارت مولتی سگمنت کارت پارسیان را دریافت کنند. این بستر منحصر به فرد می‌تواند در قالب یک کارت و با سگمنت‌های مختلف به مشتریان ثابت این فروشگاه‌ها خدمات اعتباری ارائه دهد.

پارسافرد ادامه داد: مشتریان با استفاده از کارت مولتی سگمنت می‌توانند از خدمات باشگاه مشتریان بانک پارسیان و همچنین خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک پارسیان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: برای رفاه حال مشتریان  کسب و کار‌های همکار بانک در این قسمت نیز امکان ارائه تسهیلات اعتبارب با نرخ ۴ الی ۲۳ درصد وجود دارد. همچنین کارکنان شرکت‌های همکار نیز می‌توانند در قالب‌های مختلف از تسهیلات بانک پارسیان استفاده کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار‌های بانک پارسیان اظهار کرد: شرکت‌های پخش و قسمت‌های فنی فروشگاه‌های زنجیره‌ای که از نرم افزار‌های خاصی برای مدیریت کسب و کار خود استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با استفاده از خدمات فناوری اطلاعات شخصی سازی شده بانک  پارسیان استفاده کنند.

وی ادامه داد: در بستر یک خدمات بانک داری الکترونیک در محل شرکت همکار می‌توانیم تمامی خدمات بانکی مورد نیاز آن شرکت با امکانات ترجیحی ارائه کنیم. اگر این شرکت‌ها بستر فناوری اطلاعاتی قوی داشته باشند امکان ارائه خدمات بانکی در بستر فناوری اطلاعات شرکت مورد نظر و یکپارچگی خدمات فنی و بانکی نیز موجوداست.

پارسا فرد در پایان گفت: علاوه بر تمام خدمات فوق الذکر مشتریان این بانک می‌توانند از خدمات لیزینگی و بیمه‌ای پارسیان نیز برای اخذ بیمه با تخفیف‌های جذاب و همچنین خرید ماشین آلات با شرایط ترجیحی  استفاده کنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته