دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزییات حمله خرابکارها به قهرمان دوچرخه‌سواری؛ تهدیدم کردند که با نفوذ هستند و هر کاری بخواهند می‌کنند!

جزییات حمله خرابکارها به قهرمان دوچرخه‌سواری؛ تهدیدم کردند که با نفوذ هستند و هر کاری بخواهند می‌کنند!
حسین عسگری، ملی پوش باسابقه دوچرخه سواری ایران، روز جمعه گذشته در حین تمرین، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد.
کد خبر : 887025

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قهرمان پنج دوره مسابقات دوچرخه سواری جاده آسیا در آستانه ۵۰ سالگی هنوز هم جز نفرات برتر کشور در این رشته محسوب می‌شود و دست از تمرین بر نمی‌دارد.

او در حالی همچنان پا به پای نفرات جوان تیم ملی دوچرخه سواری جاده تمریناتش را به طور منظم انجام می‌دهد که هفته پیش با اتفاق خطرناکی مواجه شد.خبر مربوط به درگیری عسگری با افرادی ناشناس است که با پنجه بوکس آسیب جدی به صورت این رکابزن وارد کرده اند.

این اتفاق ظهر روز جمعه گذشته در حین تمرین و در جاده نظامی کرج برای او و البته تعدادی دیگر از دوچرخه سواران رخ داده است.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری جاده در باره چگونگی این حادثه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: ظهر روز جمعه در جاده نظامی کرج با تعدادی از بچه‌ها در حال تمرین بودیم که به یکباره دو خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷ به قصد زیر کردن، سمت ما آمدند. این دو ماشین داشتند به سمت بالای جاده می‌آمدند و خلاف جهت ما بودند. ما هم برای این که زیر ماشین نرویم، خودمان را به سمت قسمت خاکی جاده کشیدیم. این قدر همه از این اتفاق شوکه شدیم که نمی‌دانستیم باید چه کنیم. پوریا یعقوبی، نایب قهرمان جوانان آُسیا، اما این حرکت را تحمل نکرد و با عصبانیت به بالای جاده حرکت کرد و دنبال آن دو ماشین رفت. من هم برای این که درگیری بین او و آن افراد ناشناس به وجود نیاید، دنبالش رفتم. وقتی به آن‌ها رسیدیم، ۱۰ ثانیه هم نشد که این افراد به صورت هر دوی ما اسپرس فلفل زدند و یکی از آن‌ها هم با پنجه بوکس به صورت و چشم من کوبید.

او ادامه داد: انتهای این جاده نظامی یک سایت وجود دارد و بن بست است. بقیه بچه‌هایی که در این مسیر همراه ما بودند، وقتی این درگیری را دیدند بلافاصله به کلانتری اطلاع دادند تا در محل حاضر شوند، اما متاسفانه کلانتری گفت که، چون مسیر سربالایی است، ماموران نمی‌توانند به آنجا بیایند و خودشان را می‌توانند فقط به پایین جاده برسانند. آن ماشینی که به صورت من پنجه بوکس زد فرار کرد و در نهایت ما توانستیم ماشین دوم را با کمک بچه‌های صخره نورد بگیریم. بچه‌های صخره نورد هم در این جاده تمرین می‌کنند و در آن لحظه با ماشین آفرود به ما رسیدند و توانستند جلوی ماشین دوم را نگه دارند.

جزییات حمله خرابکارها به قهرمان دوچرخه‌سواری؛ تهدیدم کردند که با نفوذ هستند و هر کاری بخواهند می‌کنند!

عسگری با بیان این که این افراد خرابکار بودند و تعمدا دست به این حرکت زدند، گفت:این افراد اصلا حالت عادی نداشتند و مست بودند. طوری که وقتی آن‌ها را گرفتیم، پشت ماشینشان چند بطری مشروبات الکلی هم بود. در نهایت با آن‌ها به کلانتری ۱۸۱ کرج رفتیم، اما کلانتری گفت که بهتر است به این افراد رضایت بدهید، چون حمله و ضرب و شتم را نفراتی انجام دادند که فرار کردند!

وی افزود: ماموران گفتند اگر بخواهید از ماشین دوم شاکی باشید فقط روند پرونده تان طولانی می‌شود. به هر شکل ما رضایت دادیم و آن‌ها هم فقط اسم یک نفر از فراری‌ها را گفتند. البته که خود من همان لحظه پلاک ماشینی را که فرار کرد را برداشتم و دنبالش هستند تا پیدا شود. آسیبی که به صورتم خورده زیاد است. هم بینی ام ضربه شدید خورده و هم صورت و چشمم دچار خون مردگی شده است. به پزشکی قانونی رفتم و پرونده قضایی ام تشکیل شده تا زمان دادسرا برسد.

دوچرخه سوار المپیکی ایران در مورد سابقه خرابکاری این افراد یادآور شد: با اطلاعاتی که به دست آوردم، ظاهرا این افراد در فدراسیون اتومبیلرانی هم هستند و در پیست استادیوم آزادی تردد می‌کنند. می‌گویند آن‌ها جز کسانی هستند که شب‌ها خیابان‌ها را می‌بندند و مزاحمت برای مردم ایجاد می‌کنند. یکی از آن افراد فراری همان شب با آی دی ناشناس در اینستاگرام به من یک پیام تهدید آمیز داد و عکس‌هایی را هم فرستاد، اما بلافاصله آن را پاک کرد. او در این پیام برای من نوشت که آدم بانفوذی است و هر کاری بخواهد می‌کند.

جزییات حمله خرابکارها به قهرمان دوچرخه‌سواری؛ تهدیدم کردند که با نفوذ هستند و هر کاری بخواهند می‌کنند!

عسگری در پاسخ به این سوال که در این چند روز فدراسیون دوچرخه سواری یا وزارت ورزش پیگیر این اتفاق بوده است یا نه، گفت: نه هیچ خبری نبوده. فکر کنم فدراسیون اصلا خبر نداشته باشد. من ۳۵ سال است که در جاده‌های ایران تمرین می‌کنم، شاهد چنین اتفاقی نبودم. من آن روز اصلا قصدم دعوا نبود، رفتم که نگذارم پوریا یعقوبی با آن‌ها دیگر نشود. وزارت ورزش الان داستان را فهمیده و اگر بخواهد به قضیه ورود کند، راحت وارد می‌شود. به هر حال این یک معضل اجتماعی است. چرا باید افرادی بی محابا به ورزشکاران ملی پوش حمله کنند و بعد از گذشت چند روز نتوانند آن‌ها را پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته