دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1395 - 10:20

ترابی: کی‌روش به عملکرد شخصی بازیکنان توجه دارد نه تیم‌شان/ با سایپا قرارداد دارم

هافبک تیم ملی گفت: قراردادم با باشگاه سایپا تمام نشده است و هر تصمیمی ‌مدیران باشگاه بگیرند، می‌پذیرم.
کد خبر : 88689

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی ترابی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خصوص اینکه تفاوت این اردوی تیم ملی با اردوهای قبلی چیست؟ گفت: «اول از همه باید بگویم که خدا را شکر می‌کنم در فهرست کی‌روش بودم و امیدوارم که عملکردم به گونه‌ای باشد تا بتوانم پاسخ اعتماد او را بدهم.»


وی افزود: «درباره اردو هم باید بگویم که به نظرم در این اردو بازیکنان جوان‌تری به تیم ملی اضافه شدند و همه بازیکنان از جمله خود من انگیزه بسیار زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی داریم. امیدوارم که همه ما با هم بتوانیم اردوی خوبی را رقم بزنیم.»


هافبک مهاجم تیم ‌ملی درباره عملکرد ضعیف سایپا در نیم فصل دوم و حضورش در اردوی تیم ‌ملی بیان داشت: «فکر می‌کنم کی‌روش به عملکرد شخصی بازیکنان توجه دارد و خود من هم تمام تلاشم را برای موفقیت سایپا انجام داده‌ام. امیدوارم که جواب اعتماد کی‌روش را بدهم.»


ترابی درباره دیدار دوستانه مقابل مقدونیه و قرقیزستان تصریح کرد: «امیدوارم بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار کنیم. این دو بازی تدارکاتی هم خوب است اما امیدوارم فدراسیون برای برگزاری بازی‌های بیشتر به تیم ملی کمک کند.»


او همچنین در مورد شرایطش برای فصل آینده لیگ گفت: «هنوز هیچ باشگاهی به صورت مستقیم با خود من مذاکره نکرده و باشگاه برایم تصمیم می‌گیرد. با سایپا قرارداد دارم و هر تصمیمی ‌آنها بگیرند می‌پذیرم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته