دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1395 - 10:10

شانس ماندن قلعه‌نویی در تبریز کم است/ سرمربی تراکتورسازی به تهران نزدیک می‌شود

ستاره‌های زیادی از تراکتورسازی جدا شده‌اند و احتمال ماندن قلعه‌نویی در این تیم کم شده است.
کد خبر : 88680

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، اتفاقاتی که در پایان بازی تراکتورسازی و النصر امارات افتاد احتمال رفتن امیر قلعه‌نویی از تراکتورسازی را به شدت افزایش داد. در پایان بازی با حریف اماراتی بسیاری از بازیکنان اصلی سرخ‌پوشان تبریز آهنگ جدایی سردادند تا با این‌ کار زمینه را برای جدایی قلعه‌نویی فراهم کنند.


پس از بازی با النصر، آلویز نانگ مهاجم کامرونی تراکتورسازی رسما اعلام کرد که از این تیم می‌رود. مهدی کیانی بازیکن با تجربه و کاپیتان تراکتور از هواداران حلالیت طلبید. رودولفو دیگر خارجی تسرخ‌های تبریز هم از رفتن گفت. خالد شفیعی و ایرانپوریان دو مدافع خوب تراکتور هم از جدایی گفتند و در نهایت 6 سرباز این تیم از جمله بختیار رحمانی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، سینا عشوری و... هم با تمام شدن دوران خدمت سربازی‌شان، از تراکتور جدا شدند.


این اتفاقات در مدت زمان کوتاهی افتاد و عملا دست امیر قلعه‌نویی را به شدت خالی کرد. او حالا بیشتر بازیکنان اصلی خود را از دست داده و بازیکنی نمانده است که بتواند روی انها حساب کند. سازمان لیگ هم اجازه جذب شش بازیکن لیگ برتری را بیشتر نمی‌دهد.


شنیده می‌شود قلعه‌نویی احتمالا به صبای‌قم می‌پیوندد مگر اینکه مالک استقلالی که قرار است باشگاه را بخرد، با قلعه‌نویی به توافق نرسد. اما حتی با وقوع این اتفاق بعید است قلعه‌نویی ریسک کند و در تراکتورسازی بماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته