سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه مهرآباد مستقر شد
سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر چارچوب جهانی ITIL با هدف مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه بین المللی مهرآباد مستقر شد.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد با اشاره به استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در این فرودگاه افزود: این نرم افزار در فرآیند برنامهریزی، طراحی، پیادهسازی، اجرا و توسعه، به سازمان کمک میکند تا علاوه بر بهبود خدمات فناوری اطلاعات، به مهمترین اهداف کسب و کار خود نیز دست پیدا کند.
وی ادامهداد: این سیستم دارای بخشهای مختلفی است که برخی از مهمترین آنها مدیریت رخدادها (Incident Management)، مدیریت تغییرات (Change Management)، مدیریت داراییها (Asset Management)، مدیریت پیکربندی (CMDB و مساله مهم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مدیریت سطح خدمات (SLA Management) و سرویس و نگهداری پیشگیرانه (PM) قابل اشاره است.
انتهای پیام/
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی: