دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1402 - 13:50
در گفت‌و‌گو با آنا بررسی شد؛

رمز تشکیل کمیته ملی شهر هوشمند چه بود؟

رمز تشکیل کمیته ملی شهر هوشمند چه بود؟
عضو کمیته ملی شهر هوشمند، تشکیل این کمیته را با هدف کمک به هوشمندسازی فرآیند‌ها و خدمات در شهر‌های کشور با محور شهرداری‌ها به‌عنوان یک اولویت اساسی در کشور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد.
کد خبر : 886529

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های مراکز استان کرمان برگزار و در حاشیه این نشست با نظر موافق معاونان برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری‌های مراکز این استان وحید خطیبی عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر و معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان به‌عنوان عضو کمیته ملی شهر هوشمند معرفی شد.

عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در حاشیه این نشست به خبرنگار آنا گفت: کمیته شهر هوشمند به‌صورت ملی با هدف کمک به هوشمندسازی فرآیند‌ها و خدمات در شهر‌های کشور با محور شهرداری‌ها به‌عنوان یک اولویت اساسی در کشور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شده است.

وحید خطیبی افزود: با توجه به رقابت شدید کلانشهر‌ها برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی، داشتن یک نماینده در این کمیته می‌تواند در ایجاد توازن و تبیین سیاست‌های ابلاغی به استان کرمان مؤثر بوده و نویدبخش پایلوت شدن این استان در بخشی از این فرآیند‌ها باشد.

به گزارش آنا، کسب عنوان «پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی استان کرمان» در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، ارائه مقالات متعدد در مجامع داخلی و بین‌المللی و ژورنال‌های با رتبه ‏ISI و WOS، اجرای ۱۳ طرح پژوهشی، تألیف و ترجمه ۱۰ عنوان کتاب، کسب عنوان پژوهشگر برتر واحد بردسیر در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲، کسب عنوان پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی منطقه هفت در سال ۱۳۹۱، نویسنده بهترین مقاله گروه فنی و مهندسی منطقه هفت در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۴ و کسب جایزه بهترین دانشجوی دوره دکترا دانشگاه UTM در سال ۲۰۱۳ ازجمله افتخارات پژوهشی این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است.

همچنین از سوابق اجرایی خطیبی می‌توان به «ریاست دانشگاه»، «مدیر گروه کامپیوتر»، «معاون پژوهشی» و «معاون آموزشی و دانشجویی» دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته