دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شمس آذر درخشان در بازی‌های بیرون از خانه/ گل محمدی محکوم به تغییر آرایش و سیستم پرسپولیس

شمس آذر درخشان در بازی‌های بیرون از خانه  گل محمدی محکوم به تغییر آرایش و سیستم پرسپولیس
پرسپولیس به دلیل کمبود مدافع در اهواز با سه دفاع مرکزی بازی کرد و نتیجه لازم را نگرفت، اما حالا برای بازی فردا محکوم به تغییر سیستم برای رسیدن به ۳ امتیاز است.
کد خبر : 886486

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس اولین تیمی بود که از استقلال خوزستان دو گل خورد و اهواز را فقط با یک امتیاز ترک کرد. البته دست گل محمدی حداقل در خط دفاعی بسته بود، اما کارشناسان از وی انتقاد کردند که چرا پرسپولیس در دیدار با یک حریف قعر جدولی با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند؟

برای بازی با شمس آذر قزوین که اتفاقاً بازی راحتی هم به نظر نمی‌رسد، گل محمدی چاره‌ای ندارد جز آنکه روش بازی پرسپولیس را عوض کند. شاید او دوباره با ۴ مدافع تیمش را به میدان بفرستد، اما باید در فاز هجومی هم تغییراتی را ایجاد کرده و با تعداد بیشتری از مردان تهاجمی به سمت دروازه شمس آذر حمله کند.اگر قرار باشد پرسپولیس با همان روشی که در هفته‌های گذشته بازی کرد به میدان برود قطعاً به جایی نمی‌رسد و هیچ بعید نیست باز هم امتیاز بدهد. در واقع گل محمدی محکوم به تغییر روش و هجومی‌تر بازی کردن است تا به هر شکل ممکن شمس آذر قزوین را شکست بدهد.

نکته جالب در مورد حریف قزوینی پرسپولیس اینکه آن‌ها معمولاً بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرند و بازی با پرسپولیس هم اولین دیداری است که این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل یکی از غول‌های تهرانی برگزار می‌کند. در اهواز و مقابل تیم قعر جدولی استقلال خوزستان به گل محمدی و شاگردانش ثابت شد که امسال هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. فراموش نکنیم که آن‌ها با صنعت نفت آبادان هم در ورزشگاه آزادی به تساوی 2بر2  رسیده بودند و طبعاً بازی با شمس آذر قزوین یک دیدار سخت و سنگین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته