دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1395 - 11:06
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد:

فروش مواد مخدر در قالب بساط‌گستری در تهرانپارس شرقی/ کنایه طلایی به شهربانان تهران‌پارس

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تأکید بر اظهار نظرهای خود در خصوص فروش مواد مخدر در قالب بساط‌گستری در خیابان تهرانپارس شرقی گفت: من صراحتاً می‌گویم ماموران شهربان و سد معبر وظیفه‌شان این است که از سد معبر جلوگیری کنند هر کجا که این کار انجام نشود نشان از یک بده بستان پنهانی دارد.
کد خبر : 88644

مرتضی طلایی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در واکنش به صحبت‌های رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص گزارشی که او هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر درباره فروش مواد مخدر در قالب بساط گستری اعلام کرده بود، اظهار کرد: شنیده‌ام که ایشان گفته‌اند تا به امروز گزارشی در این خصوص به آنها ارسال نشده است، من آدرس دادم آنها می‌توانند به آدرس بروند و خود از نزدیک شاهد این ماجرا باشند.


وی با تأکید بر اینکه مأموران پلیس کافی است ساعت 11 شب به این خیابان‌ها بروند و شاهد فروش مواد مخدر باشند، افزود: من وظیفه ندارم که مستندات خود را به پلیس ارائه کنم. من نماینده مردم هستم و وظیفه دارم آن چیزی را که می‌بینم اطلاع‌رسانی کنم تا به گوش مسئولان برسد.


طلایی ادامه داد: نه‌تنها آن خیابان بلکه امروز کل شهر به معضلی به اسم مواد مخدر آلوده شده است و شهروندان تهرانی از بحث عرضه مواد مخدر رنج می‌برند و ما نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. من در صحبت‌های آن روزم ارگان خاصی را هدف نگرفته بودم بلکه یک موضوع و معضل کلی را مطرح کردم در این ماجرا شهرداری تهران، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها دخیل هستند و باید اقدامات لازم را انجام دهند. پلیس در اینجا به تنهایی کاری از دستش ساخته نیست.


نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه مردم انتظار دارند تا نمایندگان آنها مسائل و مشکلات‌شان را مطرح کنند، گفت: وقتی در یک محلی تعداد زیادی از شهروندان معضلات و مشکلات خود را با من در میان می‌گذارند و درخواست پیگیری ماجرا را دارند من موظف‌ام این موضوع را در صحن علنی مطرح کنم.


طلایی تصریح کرد: شهرداری در حوزه شهربان به طور مشخص و رفع سد معبرها که خود عامل این مساله هستند و پلیس در حوزه برخورد با حوزه مواد مخدر اقدامات اطلاعاتی باید انجام دهند تا مسائل و مشکلات مردم آن منطقه رفع شود در آن صورت من می‌آیم و در همین صحن تشکر می‌کنم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه آیا شما مشخصاً قصد دارید که بگویید ماموران شهربان با بساط‌گستران زد و بند می‌کنند و این زد و بند به معنای این است که شهربانان شاهد فروش مواد مخدر هستند، گفت: من صراحتاً می‌گویم ماموران شهربان و سد معبر وظیفه‌شان این است که از سد معبر جلوگیری کنند هر کجا که این کار انجام نشود نشان از یک بده بستان پنهانی دارد. مگر ممکن است در طول یک خیابان طولانی ما شاهد صدها دستگاه وانت‌بار باشیم، سدمعبر ایجاد کنند و بعد هم هر کسی که از آنجا تردد کند تصورش این باشد که این موضوع عادی است؟ من زمانی پلیس بوده‌ام و کارهای اجتماعی انجام می‌دهم و با این مسائل و مفاهیم آشنایی کامل دارم اما بنا ندارم که پرده‌دری انجام دهم و به صراحت به جزئیات مسائل بپردازم. امیدوارم کسانی که موظف‌اند این معضلات را برطرف کنند به جای بروز واکنش منفی یا گلایه اینکه چرا من چنین اظهار نظری را انجام داده‌ام مشکلات را برطرف کنند تا مردم به خواسته خود برسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته