دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عربشاهی: از برخی پیشکسوتان پرسپولیس می‌خواهم وارد بازی رقبا نشوند/ نقدی داشته باشم به گل محمدی می‌گویم نه در رسانه

عربشاهی: از برخی پیشکسوتان پرسپولیس می‌خواهم وارد بازی رقبا نشوند  نقدی داشته باشم به گل محمدی می‌گویم نه در رسانه
پیشکسوت پرسپولیس گفت: جلوی بازی که رقیب راه انداخته‌اند می ایستم و انتقادم از گل محمدی و تیم را به خودشان می گویم نه در رسانه.
کد خبر : 886381

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: من به وضوح می بینم که این روزها در حق پرسپولیس اجحاف می شود و تیم در حال آسیب خوردن است. این اتفاقات غیر منصفانه است. در چنین شرایطی وظیفه همه ما پرسپولیسی ها اتحاد است و باید از یحیی گل محمدی حمایت کنیم.

وی افزود: قهرمانی هایی که او با پرسپولیس دارد آسان به دست نیامده است و توانایی های خود را نشان داده است. شخصیت انسان محجوبی است و شناخت کامل دارک. اگر هم گاهی از او انتقاد می کردیم دوست داشتیم تیم در شرایط بهتری بازی کند و اکنون هم که تیم نتیجه گرفته نمی خواهم بگویم همه چیز داوری بوده و قطعا مشکل فنی هم بوده و مربیان بهتر اشراف دارند اما در چنین جوی که پرسپولیس را می زنند تصمیم گرفتم که حمایت کنم و اگر انتقادی هم داشته باشم به گوش خود مربیان می رسانم چون در رسانه  مورد سواستفاده قرار می گیرد.

این پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: الان مشکل تیم روانی است و یک عده ای می خواهند فشار روانی را مضاعف کنند و من به این بازی نمی روم و جلوی این بازی می ایستم. بقیه پیشکسوتان هم همراه هستند و با خیلی از این بچه ها درد دهه 60 حرف زدم. برخی انتقادها غیر منصافانه است و این صحبت ها کمکی به پرسپولیس نمی کند. 

وی تصریح کرد: ما نباید در زمین رقبا بازی کنیم. وقتی در دو بازی اخیر دو پنالتی را نمی گیرند و یک گل خطا تحمیل می کنند معلوم است که به تیم فشار وارد می شود. البته در بازی با استقلال خوزستان پرپسولیس از نظر تاکتیک و فنی مشکل داشت ولی با همین وضعیت هم اگر داوری درست بود پرسپولیس با اختلاف می برد. در دربی هم بازیکن حریف را اخراج نکردند. پنالتی مسئله دار گرفته شد. 5 امتیاز در دو بازی گرفته شده و رقیب یک امتیاز بیشتر گرفته است.

عربشاهی با انتقاد از فدراسیون فوتبال که در مورد پرونده استقلال بابت عدم رعایت سقف قرارداد هنوز تصمیمی نگرفته است، ادامه داد: چرا در مورد استقلال تصمیم گیری نمی شود؟ اگر داوری ها عادلانه بود پرسپولیس با اختلاف بالای جدول بود. ما این ها را می بینیم و اگر تیم مشکل فنی هم داشته باشد در رسانه آن را نمی گوییم. به یحیی گل محمدی و پرسپولیس بد می کنند.هر فردی که به وجدان خودش رجوع کند این مسائل را می بیند. از برخی پیشکسوتان می خواهم وارد بازی برخی نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته