دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده هوانیروز ارتش:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت نزد جوانان است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت نزد جوانان است
امیر سرتیپ قربانی گفت: هر کس به شهدا اقتدا کند مسیر را گم نمی‌کند. شهدا در اصل راهنمای ما در مسیر سعادت و رستگاری‌اند.
کد خبر : 886378

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در جمع مردم مسجدسلیمان اظهار کرد: شهدا از همه وجودشان گذشتند تا ما امروز در امنیت و آسایش به سر ببریم.

وی افزود: گاهی برخی با شنیدن سن شهدا می‌گویند که این‌ها بر اساس احساساتشان راهی میدان مبارزه شدند، اما با کنکاشی در زندگی شهدا به‌یقین می‌رسیم که این عزیزان با آگاهی و علم کامل، با اندیشه انقلابی و اسلامی و با فرمان‌برداری از فرماندهی کل قوا در این مسیر قدم نهادند و لحظه‌ای هم احساس پشیمانی نکردند. هر کس به شهدا اقتدا کند مسیر را گم نمی‌کند. شهدا در اصل راهنمای ما در مسیر سعادت و رستگاری‌اند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: هیچ راهبرد نظامی و امنیتی در جلسات دنیا به نتیجه نمی‌رسد مگر این‌که نقش راهبردی ایران مقتدر در آن لحاظ شود. این‌همه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح تنها گوشه‌ای از برکت خون همین شهدا است.

وی افزود: هم‌زمان من در هوانیروز مسجدسلیمان باافتخار میزبان و پذیرای این شهید عزیز هستند و بی‌شک از وجود پربرکت این فرزند خوش‌نام میهن بهره‌مند خواهند شد. دشمن در تلاش است تا فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را نزد جوانان ما کمرنگ کند، اما حضور معنادار نسل امروز در تشییع و تدفین شهدای گمنام بار دیگر به دشمنان فهماند که بازهم راه را بیراهه رفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته