دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درباره سیل اعتراض‌های پرسپولیس و استقلال؛ وقتی شکایت سوژه طنز می‌شود

درباره سیل اعتراض‌های پرسپولیس و استقلال؛ وقتی شکایت سوژه طنز می‌شود
شکایت های متعدد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از هم تبدیل به سوژه طنز شده است.
کد خبر : 886323

مرتضی رحمانی_ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به ادعای هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفته بود افشای آن نامه محرمانه کار عوامل باشگاه پرسپولیس است و بلافاصله کمیته اخلاق او را احضار کردد و این شاید دهمین شکایت پرسپولیس بعد از دربی پایتخت بود.

به طور طبیعی ادعای هدایت ممبینی بررسی خواهد شد و علی خطیر هم باید بتواند از خود و عوامل باشگاه استقلال دفاع کند، اما نکته مهم در ماجرای شکایت‌های متعدد این است که هیچ کس از شکایت طرف مقابل نمی‌ترسد و کار به جایی رسیده که شکایت طرفین تبدیل به سوژه‌ای طنز برای کاریکاتوریست‌ها و طنز نویس‌ها شده است!

پرسپولیس و استقلال در حالی شکایت‌های متعددی را علیه یکدیگر انجام دادند که وزیر ورزش از مسئولان هر دو باشگاه خواسته بود علیه یکدیگر موضع نگیرند اما نه تنها به حرف نفر اول ورزش کشور کوچک‌ترین توجهی نشد بلکه شکایت‌ها چند برابر شده و کار به جایی رسید که حالا همه از هم شکایت می‌کنند و حتی یک نفر را از قلم نمی‌اندازند.

جامعه فوتبال هم تقریباً مطمئن هستند که شکایت پرسپولیسی‌ها از استقلالی‌ها و بالعکس به هیچ جا نمی‌رسد و اثر چندانی ندارد. نکته مهم دیگر اینکه بسیاری از این شکایت‌ها فقط به خاطر فضای مجازی و جو هواداری است و هیچ کاربرد دیگری ندارد. البته ماجرای ادعای هدایت ممبینی فرق می‌کند و باید دید آیا علی خطیر می‌تواند از خودش دفاع کند یا در این ماجرا بازنده می‌شود؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته