دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وصول بیش از ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های ابربدهکار مالياتی

وصول بیش از ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های ابربدهکار مالياتی
سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های ابربدهکار مالیاتی خبر داد.
کد خبر : 886082

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری آنا، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: طی فعالیت‌های صورت‌گرفته این سازمان در خصوص حل پرونده‌های ابربدهکاران مالیاتی، بخشی از بدهی‌های یک ابربدهکار مالیاتی با ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهکاری و بیش از ۵ هزار روز(۱۴ سال) فرار مالیاتی با پیگیری‌های قانونی صورت گرفته وصول شد.

گفتنی است در جریان رسیدگی و وصول بدهی مالیاتی این هلدینگ اقتصادی هیچگونه خللی در فعالیت واحد‌های تولیدی این هلدینگ ایجاد نشد، وصول این بدهی از محل فروش اموال شخصی مالک هلدینگ صورت گرفت و در این مورد یک برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت آباد متعلق به این فرد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی و قضایی فروخته شد.

در این پرونده که پیگیری‌های معاون اجرایی رئیس جمهور، کمیسیون اصل نود قانون اساسی و دبیر شورای مبارزه با مفاسد اقتصادی را بدنبال داشت به منظور وصول مطالبات مالیاتی، دارایی‌های شخصی مالک این هلدینگ را شناسایی شد.

در مرحله اول یک برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت آباد شناسایی و در ماه جاری توقیف و به حراج گذاشته شد. در مرحله بعد نیز با شناسایی یک باغ ویلا متعلق به این ابربدهکار مالیاتی به متراژ ۱۳۵۰ مترمربع، واقع در یکی از مناطق مرفه تهران، نسبت به وصول حقوق عامه اقدامات قانونی و قضایی لازم در دست انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته