دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1395 - 12:57

جلسه حیدر العبادی با فرماندهان عملیات فلوجه

نخست‌وزیر عراق با فرماندهان نظامی و امنیتی شرکت کننده در عملیات پاکسازی شهر فلوجه از گروه تروریستی داعش، در مقر فرماندهی عملیات این شهر تشکیل جلسه داد.
کد خبر : 88594

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر نخست‌وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «جلسه حیدر العبادی با فرماندهان نظامی و امنیتی شرکت کننده در عملیات پاکسازی شهر فلوجه صبح امروز پنج‌شنبه انجام شد.»


سایت سومریه‌نیوز در این‌باره نوشت: حیدر العبادی به همراه سلیم جبوری رئیس پارلمان عراق، عبداللطیف همیم رئیس سازمان اوقاف اهل‌سنت و سلمان جمیلی وزیر برنامه‌ریزی عراق در این جلسه حضور یافتند.


حیدر العبادی دوشنبه گذشته آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار را از تروریست‌های داعش اعلام و تأکید کرده بود مردم این شهر بار دیگر کنترل آن را در اختیار خواهند گرفت و پرچم عراق بر فراز آن برافراشته خواهد شد.


نیروهای نظامی عراق با حمایت نیروهای بسیج مردمی و نیروهای عشایر، در روزهای گذشته بخش‌های مختلفی از توابع شهر فلوجه را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کرده و شهر فلوجه را از ناحیه بخش گرمه به محاصره درآوردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته