دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هشدار تند مدیرعامل استقلال به دبیرکل فدراسیون و باشگاه پرسپولیس+فیلم

هشدار تند مدیرعامل استقلال به دبیرکل فدراسیون و باشگاه پرسپولیس+فیلم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هیچ رابطه دوستانه با ممبینی ندارم اما دلیل نمی‌شود غریزه شخصی را در کارش دخالت دهد.
کد خبر : 885925

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر در انتهای دیدار استقلال با نساجی که با برتری ۴ بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت، اظهار کرد: امیدوارم نتایج پر گل ما ادامه داشته باشد، نساجی هم تیم دوم من است. برای یک مقام ارشد فدراسیون متاسفم که به خودش جرئت داده یک چنین نامه‌ای را به عنوان جعل از طرف استقلال تولید کند. با تاج صحبت کردم و او قول داده به صورت جدی مسئله را پیگیری کند.

وی افزود: بیرون دادن یک نامه اشتباه خیانت است. با فشارهایی که از سمت پرسپولیس شده چنین نامه‌ای آمده بیرون و از طرف عوامل باشگاه پرسپولیس این اتفاق افتاده است. به صورت هدفمند از سوی عوامل باشگاه پرسپولیس این نامه بیرون آمده است. باید بررسی شود چطور این نامه را بیرون داده‌اند؟ آن هم به صورت هدفمند و خیلی ناراحتم. در فدراسیون فوتبالی که حداقل ۲۰۰ نامه محرمانه می‌رسد به این شکل از درگاه فدراسیون خروج پیدا کند و در رسانه هدفمند انتشار پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هیچ رابطه دوستانه با ممبینی ندارم اما دلیل نمی‌شود غریزه شخصی را در کارش دخالت دهد. به ممبینی اخطار می‌دهم که آخرین بارش باشد با استقلال این رفتار را می‌کند. در مورد عوامل پرسپولیس مدارک دارم. در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم اما نگرانم که با این حواشی بتوانند سنگ‌اندازی کنند. تاج این قدر حرفه‌ای و کار کشته هست که روابط شخصی در کار دخالت ندهند. اجازه نمی‌دهم دیگر در مورد استقلال این صحبت‌ها را کنند. باشگاه استقلال تخلفی نکرده که امتیازی از آن کم شود، ما هزینه رعایت قانون را دادیم. اینکه بخواهید هر روز با استوری و کارهای نخ نما کمیته انضباطی را تحت فشار قرار دهید درست نیست.

فیلم کامل صحبت‌های خطیر را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته