دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1402 - 15:01
هفته پژوهش ۱۴۰۲؛ (۳۴)

اخلاق‌مداری در پژوهش چتری برای تقویت بنیه علمی

اخلاق‌مداری در پژوهش چتری برای تقویت بنیه علمی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا گفت: آشنایی با وظایف اخلاق‌مداری در تمام مراحل پژوهش مانند چتری برای تقویت پژوهش و بنیه علمی کشور عمل خواهد کرد.
کد خبر : 885840

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی اظهار کرد: امروزه پژوهش‌های تقاضامحور از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست به‌گونه‌ای که تلاش در این باره کمک بسیار بزرگی به مسئله خودکفایی کشور می‌کند؛ بنابراین انتظار می‌رود استادان و دانشجویان پژوهش‌های خود را در راستای رفع دغدغه‌ها و نیاز‌های صنعت به پیش ببرند تا گامی مهم در راستای رفع نیاز‌های کشور اسلامی برداریم.

زارع افزود: لزوم رعایت اخلاق‌مداری در پژوهش و حفظ امانت‌داری بر کسی پوشیده نیست و باید توسط پژوهشگران مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ زیرا آشنایی با وظایف اخلاق‌مداری در همه مراحل پژوهش مانند چتری در راستای تقویت پژوهش و بنیه علمی کشور عمل خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با اشاره به‌ویژه برنامه‌های هفته پژوهش گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته پژوهش سمینار‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، بازدید‌های علمی و مسابقات علمی با ارائه استادان مجرب و با استقبال گسترده دانشجویان همراه بود به‌گونه‌ای که باعث ایجاد محیط علمی و پویا در سطح دانشگاه بودیم.

به گزارش آنا، با بررسی انجام گرفته احمد روحانی به‌عنوان فناور برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا از اعضای هیئت علمی گروه برق انتخاب و در بخش اثر پژوهشی پری ناز کشتکاران و مهدی رخشنده رو، هر دو از اعضای هیئت علمی گروه معماری انتخاب و حائز دریافت لوح سپاس شده‌اند. در پایان نیز از دانشجویان و استادان فعال حوزه پژوهش و فناوری و ممتازین علمی قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته