دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احداث پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در محله مسعودیه

احداث پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در محله مسعودیه
شهردار منطقه 15 گفت: پایانه مسافربری اتوبوسرانی و تاکسیرانی ثامن الحجج(ع) در محله مسعودیه این منطقه با هدف تسهیل تردد شهروندان در حال احداث است.
کد خبر : 885800

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شیری با اشاره به اهمیت پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) محله مسعودیه به منظور سهولت جابجایی مسافران به نقاط مهم پایتخت گفت: به همین سبب طرح احداث یک پایانه چند منظوره و مسقف که شایسته شهروندان باب الرضای تهران باشد در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه این پایانه در زمینی به مساحت5 هزار و 500 مترمربع در بزرگراه امام رضا(ع) میدان آقانور محله مسعودیه در حال احداث است افزود: مراحل ساحت 4 سکو مسافربری مسقف با همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران آغاز شده است.

شهردار منطقه اضافه کرد: همچنین در این پایانه یک ساختمان یک طبقه به مساحت 130 مترمربع با بخش اداری، نمازخانه آقایان و بانوان، سرویس بهداشتی در حال ساخت است که مرحله سفت کاری آن به اتمام رسیده و اجرای تاسیسات آن آغاز شده است.

شیری ادامه داد: با بهره برداری از این پایانه؛ امکان جابجایی مسافران خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی به مقصدهای میدان راه آهن، آزادی، پل تهران نو، میدان رسالت، مترو ترمینال جنوب، چهارراه تهرانپارس، پایانه شهید سروری و میدان شهدا تسهیل می شود.شهردار منطقه در پایان افزود: ساماندهی حمل و نقل عمومی، بهبود خدمات، ایجاد نظم و افزایش ایمنی از اهداف این پروژه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته