دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1402 - 13:17
سخنگوی جنبش انصار الله:

ائتلاف دریایی آمریکا موضع یمن را در حمایت از غزه تغییر نمی‌دهد

ائتلاف دریایی آمریکا موضع یمن را در حمایت از غزه تغییر نمی‌دهد
محمد عبدالسلام بابیان اینکه هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف دریایی، حمایت از رژیم صهیونیستی و نظامی کردن دریای سرخ است، اعلام کرد که این اقدام در حمایت یمن از غزه هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند.
کد خبر : 885799

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت که هدف عملیات دریایی یمن، حمایت از مردم فلسطین در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و تلاش برای لغو محاصره غزه است و نه نمایش قدرت و یا ایجاد چالشی برای هیچ طرفی.

محمد عبدالسلام در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ادامه داد: هرکسی که به دنبال گسترش درگیری است باید عواقب اعمال خود را تحمل کند. هدف ائتلافی که آمریکا تشکیل داده، محافظت از اسرائیل و نظامی کردن دریای سرخ بدون هیچ توجیهی است و یمن را از ادامه عملیات مشروع خود در حمایت از غزه بازنخواهد داشت.

وی افزود: آن‌گونه که آمریکا به خود اجازه می‌دهد تا با تشکیل ائتلاف یا از هر راه دیگری از اسرائیل حمایت کند، ملت‌های منطقه نیز برای حمایت از مردم فلسطین حق مشروع و قانونی دارند.

سخنگوی جنبش انصار الله همچنین تأکید کرد: یمن متعهد شده است که از حق فلسطینی‌ها حمایت کند و مظلومیت بزرگ غزه را فریاد بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته