دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست تبیین برنامه‌های تحولی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد

نشست تبیین برنامه‌های تحولی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد
نشست تبیین برنامه‌های تحولی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حوزه انجمن‌های علمی دانشجویی امروز صبح در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 885608

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تبیین برنامه‌های تحولی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حوزه انجمن‌های علمی دانشجویی امروز صبح در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این نشست با حضور فربد رزازی، معاون دانشجویی، سعید سرکاراتی، معاون دانش‌آموزی، شهاب خاقانی، مدیرکل هدایت و توان‌افزایی دانشجویی، علیرضا عموعابدینی، مدیرکل مسابقات و رویداد‌های دانشجویی، لیا شوشتری، مدیر انجمن‌های علمی دانشجویی، لیلا شکوهی، مدیر مسابقات و رویداد‌های دانشجویی و الناز فطیر خورانی، مدیر مسابقات دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و رؤسای باشگاه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی در سراسر کشور برگزار شد.

در این جلسه مباحثی در خصوص شناسایی و جذب نیرو‌های متخصص و علاقه‌مند در مراکز آپای دانشگاه، مأموریت‌ها و وضعیت آماری انجمن‌ها، برگزاری مسابقات فراگیر برای انجمن‌های علمی دانشجویی، نقش انجمن‌ها در رویداد و همایش ملی علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی و مشق پژوهش، معرفی طرح‌های پژوهشی دانشجویی دارای حمایت صنعتی مطرح شد.

به گزارش آنا، در این جلسه رنجبران، دبیر علمی اولین رویداد و همایش ملی علوم و فناوری‌های همگرا و فناوری‌های کوانتومی در خصوص برگزاری رویداد و همایش فوق که هفته آینده از شنبه تا دوشنبه (۲ الی ۴ دی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار خواهد شد توضیحاتی را ارائه داد و بیان کرد در حاشیه این همایش رویداد صدرا و نمایشگاه فرصت‌های اشتغال هم‌زمان با تحصیل نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جلسه با محوریت موضوعات انجمن‌های علمی دانشجویی مرتبط با رشته‌های مهندسی پزشکی، علوم اعصاب، روانشناسی شناختی، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، زیست‌فناوری، علوم شناختی، فناوری‌های کوانتومی، فوتونیک، مهندسی اپتیک و لیزر، هوش مصنوعی و مهندسی برق و با هدف تبیین برنامه‌های تحولی باشگاه پژوهشگران جوان در حوزه انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته