دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر راه اعلام کرد؛

تحول در صنعت حمل و نقل با جدیدترین دستاورد‌های دانش‌بنیانی

تحول در صنعت حمل و نقل با جدیدترین دستاورد‌های دانش‌بنیانی
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از نمایش جدیدترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل خبر داد و گفت: امیدواریم که بتوانیم با استفاده از فرصتی که در این نمایشگاه ایجاد می‌شود و با کمک تعامل بین شرکت‌های دانش‌بنیان تحولی را در صنعت حمل‌ونقل ایجاد کنیم.
کد خبر : 885450

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل  وزارت راه و شهرسازی امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل گفت: امروزه حمل و نقل زیرساخت مناسبی برای توسعه اقتصادی است؛ بنابراین درک این موضوع و سرمایه‌گذاری بر آن تأثیر بسیاری بر زندگی مردم دارد.

وی ادامه داد: امروزه کریدورهای ترانزیتی به دلیل توانایی ایجاد کریدورهای لجستیک اهمیت دارند؛ چراکه این کریدورها می‌توانند امتیاز بهره‌وری در حمل و نقل ایجاد کنند.

این مقام وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: ایران با توجه به موقعیت خاص خود می تواند با استفاده از امتیاز قرار گرفتن در تقاطع کریدورها سود بسیاری کسب کند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان جدیدترین دستاوردهای خود را درزمینه حمل و نقل به نمایش می‌گذارند و امیدواریم که بتوانیم با استفاده از فرصتی که در این نمایشگاه ایجاد می شود و با کمک تعامل بین شرکت‌های دانش‌بنیان تحولی را در صنعت حمل ونقل ایجاد کنیم.

افندی زاده گفت: به دنبال مدل اقتصادی برای تامین منابع و جذب سرمایه بخش خصوصی در بخش حمل و نقل هستیم و امیدواریم در این نمایشگاه نتایج خوبی کسب کنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته