دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۱۵۱ هزار و ۲۳۰ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد

۱۵۱ هزار و ۲۳۰ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد
مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به ۵۸ هزار و ۸۵۷ واحد به میزان ۱۵۱ هزار و ۲۳۰ میلیاردتومان خبر داد.
کد خبر : 885362

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن ، روند ارایه تسهیلات آن بانک را در بافت‌های فرسوده اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت‌های فرسوده از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۹۳ هزار و ۶۲۶ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با ۵۸ هزار و ۸۵۷ واحد قرارداد منعقد کرد و به میزان ۱۵۱ هزار و ۲۳۰ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شد.

مدیرعامل بانک مسکن در بیان عملکرد بانک مسکن در ارایه تسهیلات بافت فرسوده در دولت سیزدهم از ابتدای شهریور ۱۴۰۰ تاکنون گفت: از ابتدای این دولت تاکنون ۶۲ هزار و ۶۲۶ واحد از سوی نهاد‌های متولی برای پرداخت تسهیلات نوسازی به بانک مسکن معرفی شد که بانک با ۳۵ هزار و ۴۷۱ واحد قرارداد منعقد کرد و از ابتدای دولت تاکنون نیز ۱۴۹ هزار و ۳۳۲ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد.

حسینی یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ نیز ۳۱ هزار واحد به بانک معرفی شده بود که بانک با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد منعقد کرد و به به میزان یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان تسهیلات نیز در دو سال پایانی دولت دوازدهم پرداخت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته