دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا بررسی شد؛

تخم مرغ گران می‌شود؟

تخم مرغ گران می‌شود؟
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: هیچ کمبودی در تامین نیاز کشور به تخم مرغ نداریم و این محصول با قیمت مصوب بدون محدودیت عرضه می‌شود.
کد خبر : 885345

حمید کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن (مرغ تخم گذار) گفت: در حال حاضر در بازار تخم مرغ با وجود تلاطم در بازار مرغ هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

وی ادامه داد: حدود ۵ ماه است که قیمت‌ها در بازار تخم مرغ تغییری نکرده است. همچنین در رابطه با تهیه تخم مرغ نطفه دار نیز مشکلی وجود ندارد.

قیمت مرغ فعلا افزایش نمی‌یابد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن اظهار کرد:هم اکنون تولید تخم مرغ در وضعیت مطلوبی است و با توجه به شرایط فعلی افزایش قیمت غیرعادی نخواهیم داشت.

تخم مرغ

وی ادامه داد: در ماه جاری، ۱۰۷ هزار تن عرضه تخم مرغ خواهیم. همچنین پس از سالیان متمادی که وارد کننده تخم مرغ بوده ایم سال گذشته ۵۵ هزار تن صادرات داشته ایم؛ تا پایان سال جاری نیز حجم صادرات تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تن خواهد رسید.

کاشانی تصریح کرد: با توجه به افزایش چندین باره قیمت مصوب سویا و دیگر نهاده‌ها و مواد اولیه، درخواست تعدیل و همسان‌سازی قیمت تخم مرغ را به دولت ارائه داده ایم، اما همچنان تخم مرغ با قیمت مصوب و رسمی و بدون افزایش عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته