دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چشمی: با VAR هم ما یک پنالتی طلبکار هستیم/ کتاب حرمت باز می‌کنید خودتان اول رعایت کنید! +فیلم

چشمی: با VAR هم ما یک پنالتی طلبکار هستیم  کتاب حرمت باز می‌کنید خودتان اول رعایت کنید! +فیلم
مدافع تیم استقلال گفت: با VAR هم ما یک پنالتی طلبکار هستیم پس فرار رو به جلو نکنند.
کد خبر : 885055

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی در پایان دربی ۱۰۲ که با تساوی یک بر یک تمام شد، اظهار کرد: از نظر فنی استقلال تیم سرتر بود، دربی بازی نیست که موقعیت زیاد گیرت بیاید. یک اتفاق بچه‌گانه‌ای که همه انجام دادیم گل خوردیم. 

وی افزود: با VAR هم ما یک پنالتی طلبکار هستیم پس فرار رو به جلو نکنند. یکی از کارشناسان به فوتبال برتر پیامک داده که در دنیا دست کشیدن پنالتی نیست، این یعنی چی؟ کجای فوتبال این هست؟ 

مدافع تیم استقلال یادآور شد: به شخصه همیشه سعی کردیم به همه احترام بگذاریم اما یک مجری یک معذرت خواهی ساده کند و بعد ادامه دهد و حتی تشویقش هم می‌کنند، این نمی شود. این آدم باید از صداو سیما اخراج شود. این مدلی باشد دیگر نمی‌توان ادامه داد. یک مجری استقلالی را بنده خدا اخراج کردند و اصلا نمی‌دانم زنده است یا نه.

چشمی عنوان کرد: دوباره یکی از پرسپولیسی‌ها مقابل هواداران ما خوشحالی کردند، این کارها شخصیت نیست و حرمت هم نیست، وقتی حرف از احترام می‌زنید اول خودتان را درست کنید. کتاب شخصیت را خوب باز می‌کنند اما در دربی‌ها بار چندم است که بی احترامی می‌کنند، پیراهن را مقابل هواداران ما گذاشتند.

فیلم کامل صحبت‌های چشمی را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته