دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانی: پرسپولیس به دنبال آشتی با هوادارانش است/ استقلال کار سخت‌تری دارد

بیانی: پرسپولیس به دنبال آشتی با هوادارانش است  استقلال کار سخت‌تری دارد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: پرسپولیس می‌خواهد با طرفداران خود آشتی کند و استقلال نظم تیمی بیشتری دارد.
کد خبر : 884925

شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دربی ۱۰۲ تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دربی همیشه برای دو تیم بازی سختی بوده، چون طرفداران از اول فصل انتظار این بازی را می‌کشند و به دنبال برتری در این مسابقه هستند. این بازی برای استقلال سخت‌تر است، چون پس از حذف آسیایی پرسپولیس، این تیم با انگیزه بیشتری بازی می‌کند و هدف دارد تا بتواند رابطه‌ای که پس از شکست برابر الدحیل شکرآب شد و تعداد زیادی تماشاگرنما ناراحتی خود را با پرتاب بطری و دادن شعار نشان دادند، ترمیم کند و بار دیگر با طرفداران خود آشتی کند.

پرسپولیس با جدیت بیشتری بازی خواهد کرد

وی ادامه داد: دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، برنده می‌شود. دو تیم به دنبال آن هستند تا بازنده نباشند و به همین خاطر اولویت را بر گل نخوردن می‌گذارند. تیمی که فرصت‌طلب باشد و بتواند آنالیز خوبی از حریف داشته باشد برای برنده شدن شانس بیشتری دارند. هر دو تیم در تمامی خطوط بازیکنان خوبی دارند که می‌تواند گره‌گشا باشند. پرسپولیس با جدیت بیشتری بازی خواهد کرد، چون نمی‌خواهد نامهربانی که هواداران داشتند ادامه پیدا کند. هدف پاک کردن اتفاقات حذف آسیایی است. در صحبت‌های اعضای تیم هم به این موضوع اشاره شده است. باید منتظر تیمی متفاوت باشیم.

نظم تیمی استقلال از پرسپولیس بیشتر است

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: نظم تیمی استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده و این تیم روی هر توپ برنامه دارد. جواد نکونام مربی باتجربه‌ای است و چون بازیکن استقلال و تیم ملی بوده، قطعاً برنامه مشخصی برای دربی دارد. البته سرمربی تیم پرسپولیس هم تجربه بالایی در دربی دارد. اینکه بازی با VAR برگزار می‌شود کمک شایانی می‌کند تا شاهد آرامش بیشتری بر بازی باشیم، چون کمک داور ویدئویی می‌تواند روی صحنه‌هایی که مشکوک است به تیم داوری کمک زیادی کند تا بازی را با دقت بالایی قضاوت کنند. از آن طرف نیمکت‌های دو تیم هم کمتر اعتراض خواهند کرد.

بازی دو تیم درگیرانه به قصد زدن نباشد

بیانی یادآور شد: بازیکنان دو تیم می‌توانند با دوری از حاشیه و ارائه بازی با برنامه و هدفمند، کمک زیادی کنند تا شاهد دربی جذابی باشیم. تعصب نشان دادن در دربی، مانند بازی فولاد و استقلال به شکل درگیرانه به قصد زدن نباشد. اینکه فوتبال بدون نقصی انجام شود و دو تیم فکورانه به دنبال برنده شدن باشند، نشان از تعصب دارد. اگر شاهد درگیری‌هایی که باعث افزایش حاشیه می‌شود باشیم، تماشاگران تحریک می‌شوند و واکنش نشان خواهند داد که زیبایی‌های بازی را کم می‌کند. ان‌شاءالله بازی خوبی را از سوی هر دو تیم ببینیم و برنده بازی هم استقلال باشد. البته تیمی که بهتر بازی کند همیشه نمی‌تواند برنده شود. امیدوارم تیم‌ها به دنبال خراب کردن بازی همدیگر نباشند و به فکر بازی متفکرانه‌ای باشند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته