دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کلهر: استقلال و پرسپولیس بدون ترس به میدان بروند/نکونام و گل محمدی در رفتارشان تجدید نظر کنند

کلهر: استقلال و پرسپولیس بدون ترس به میدان بروند نکونام و گل محمدی در رفتارشان تجدید نظر کنند
پیشکسوت سرخابی گفت: امیدوارم احتیاط کمتری از سوی کادرفنی دو تیم شاهد باشیم و تیم‌ها بدون ترس از شکست بازی کنند.
کد خبر : 884922

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دربی ۱۰۲ تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر دو تیم کادرفنی قوی و با تجربه‌ای دارند و بازی دربی را پیش از این تجربه کرده‌اند. این موضوع به کیفیت بازی کمک می‌کند و اگر بخواهیم در مورد اینکه کدام تیم می‌تواند برنده باشد باید به نقش سرمربیان اشاره کنیم که ضمن داشتن استراتژی و برنامه‌های مشخص برای رسیدن به گل، تأکید بر بازیکنان خود که تمرکز بالایی داشته باشند و از حواشی دوری کنند بر زیباتر شدن مسابقه تأثیر می‌گذارد. باید دید توانایی‌های فنی کدامیک از مربیان بالاتر است. امیدوارم احتیاط کمتری از سوی کادرفنی دو تیم شاهد باشیم و تیم‌ها بدون ترس از شکست بازی کنند.

از فوتبال روز دنیا عقب می‌مانیم

پیشکسوت سرخابی در مورد اینکه تنش میان نیمکت‌های دو تیم می‌تواند جنجال روی سکو‌ها افزایش دهد، گفت: در فوتبال روز دنیا رعایت رفتار حرفه‌ای به زیباتر شدن مسابقات کمک می‌کند. زمانی از لیگ‌های عربی انتقاد می‌کردیم، ولی آن‌ها توانستند معایب خود را اصلاح کنند و با الگوبرداری و آموزش، به فوتبال حرفه‌ای نزدیک و نزدیک‌تر شوند. آن‌ها از لحاظ فنی و رفتاری اصلاح شدند دیدیم که کریستیانو رونالدو در بازی با پرسپولیس به سمت داور رفت و گفت که خطای پنالتی روی او نبوده در حالی که داور نقطه پنالتی را نشان داده بود. اگر ایراد‌هایی که داریم از جمله درگیری‌های نیمکت‌ها را اصلاح نکنیم، از فوتبال روز دنیا عقب می‌مانیم. با آموزش و الگوبرداری از لیگ‌های موفق دنیا، می‌توانیم بازی‌های بهتری را ببینیم و تیم‌های بزرگ دنیا هم با رغبت حریف تدارکاتی‌مان شوند.

نکونام و گل‌محمدی از مربیان خوب فوتبال ما هستند

کلهر درباره اینکه جواد نکونام در نشست خبری با کنایه نسبت به حریف صحبت کرد و گل محمدی نیز همین کار را انجام داد عنوان کرد: هر دو از مربیان خوب فوتبال ما هستند و جزء افتخارات تیم ملی محسوب می‌شوند. باید ارتباط خوبی با هم داشته باشند و پسندیده نیست علیه هم حرف بزنند. اگر این رفتار‌ها ادامه داشته باشد به مشکل می‌خوریم، ولی در صورتی که احترام هم را داشته باشند شاهد شکوفایی بیشترشان خواهیم بود. بهتر است در رفتار‌ها تجدیدنظر شود تا شاهد رفتار‌های حرفه‌ای همانند مربیان مطرح جهان باشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته