دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1402 - 13:46

لطیفی: رضایت‌مندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

لطیفی: رضایت‌مندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: همه کارکنان دولت یک سامانه متمرکز دارند و برای هر فرد یک کد صادر و این سامانه در محل حضور وی نصب شده تا مراجعان با تلفن همراه به چهار سوال پاسخ دهند.
کد خبر : 884799

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ میثم لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درباره سامانه رضایت سنجی از مردم که از هفته گذشته راه اندازی شده است، گفت: سامانه کیو آر کد، سامانه ای است که همه کارکنان با یک کد و از طریق تلفن های همراه ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: همه کارکنان دولت یک سامانه متمرکز دارند و برای هر فرد یک کد صادر و این سامانه در محل حضور وی نصب شده تا مراجعان با تلفن همراه به چهار سوال پاسخ دهند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی بیان داشت: بر این اساس مراجعان به پرسش هایی نظیر آیا از کیفیت کار راضی بودند؟، آیا احترام لازم را انجام داد؟ ، آیا کارم با سرعت انجام شده؟ و آیا از نحوه رفتار و برخورد کارکنان راضی بودید؟ پاسخ می دهند.

لطیفی اضافه کرد: با این روند ماهانه این نظرسنجی رصد می شود و اکنون منتظر مشارکت مردم هستیم تا براساس نظرات آنها از نحوه رضایتمندی مردم مطلع شویم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا تا پایان امسال استخدام جدید داریم؟ گفت: با موافقت انجام شده این جذب در حوزه آموزش و پرورش را تا پایان سال خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته