دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1402 - 12:14

جزئیات جدید از حمله موشکی به کشتی صهیونیستی

جزئیات جدید از حمله موشکی به کشتی صهیونیستی
نیروهای مسلح یمن در پی تهدیدات خود مبنی بر انتقام از جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه، به یک کشتی که به‌سوی سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت بود، حمله موشکی کردند.
کد خبر : 884555

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ پس‌ازآنکه ساعتی پیش اخبار اولیه مبتنی بر حمله به یک کشتی صهیونیستی در مسیر دریایی تنگه باب المندب از سوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه منتشر شد، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول نظامی آمریکایی با تأیید این خبر اعلام کرد که یک موشک کروز از یمن به سمت این کشتی شلیک‌شده که باعث بروز خسارت و آتش‌سوزی در کشتی شده است.

بر اساس این گزارش حمله مذکور در فاصله ۶۰ مایل دریایی از شمال تنگه باب المندب صورت گرفته و تلفات و خسارت‌های انسانی به‌جای نگذاشته است.

مدیر اجرایی شرکت مالک کشتی «ام استریندا» نیز با اعلام این خبر تأکید کرد که کشتی مربوط به این شرکت در دریای سرخ هدف حمله موشکی قرارگرفته و در حال حاضر حجم خسارت‌های آن مشخص نیست.

این مقام شرکت مالک کشتی‌ام استریندا با اشاره به درخواست کمک کشتی از نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و عدم پاسخگویی آن‌ها افزود: مطمئن نیستیم که کشتی‌های آمریکایی پیام کمک کشتی ما را دریافت کرده باشند.

مقر فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی نیز با تأیید این خبر تأکید کرد که یک موشک کروز از یمن به‌سوی کشتی استریندا شلیک‌شده است. این کشتی از وقوع خسارت‌های مالی و آتش‌سوزی خبر داده، اما خسارت‌های انسانی از این کشتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته