دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«گل‌محمدی» دربی بازترین عضو پرسپولیس مقابل استقلال

«گل‌محمدی» دربی بازترین عضو پرسپولیس مقابل استقلال
در میان بازیکنان فعلی پرسپولیس نفراتی، چون گولسیانی و امید عالیشاه سابقه گلزنی به استقلال در دربی‌های تهران را دارند.
کد خبر : 884496

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس ۶ بازیکن دارد که از سابقه گلزنی به استقلال برخوردارند و در میان این ۶ نفر وحید امیری به بازی پنجشنبه نمی‌رسد، اما بدون شک دربی بازترین چهره پرسپولیس نه گلزنانش و نه حتی علیرضا بیرانوند  هستند. چنین فردی را باید روی نیمکت پرسپولیس پیدا کنید جایی که یحیی گل محمدی برای دوازدهمین بار سرخ پوشان را مقابل استقلال هدایت می‌کند.

آمار برد‌های گل‌محمدی در دربی‌های پایتخت به مراتب بیشتر از شکست‌های اوست و مهم‌تر اینکه وی برای این بازی یک مربی کاملاً با تجربه محسوب می‌شود در حالی که جواد نکونام فقط چند بار با تیم‌های دیگر مثل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس قرار گرفته و به عنوان سرمربی استقلال اولین دربی خود را برگزار خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها برای بازی پنجشنبه روی تجربه گل محمدی حساب خاصی باز کرده اند. چهره‌ای که حتی به عنوان بازیکن هم سابقه گلزنی به استقلال در دربی‌های پایتخت را دارد و اگر این بار هم دربی را ببرد برای سومین بار پیاپی چنین کار بزرگی را انجام داده و صاحب یک رکورد تازه می‌شود. پرسپولیس البته در دهه ۷۰ در سه بازی پیاپی استقلال را برده بود، اما در آن دیدار‌ها به ترتیب استانکو، حمید درخشان و علی پروین سکان هدایت سرخپوشان را در دست داشتند. 

حالا گل محمدی می‌خواهد علاوه بر شکست استقلال و بالا کشیدن تیمش در جدول رده‌بندی صاحب یک رکورد خاص در دربی‌های تهران شود، اما به طور حتم او کار راحتی مقابل جواد نکونام و شاگردانش پیش رو ندارد و پیش بینی می‌شود بازی پنجشنبه یک بازی نزدیک، سنگین و پر برخورد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته