دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1402 - 11:35

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
منابع از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های جنوب لبنان خبر دادند.
کد خبر : 884309

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الناقوره، زبقین، یارین، مروحین و الجبین در جنوب لبنان را هدف قرارداد.

همچنین آژیر هشدار در مناطق الجلیل الاعلی و الجلیل غربی در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان به صدا درآمد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هشت موشک از لبنان به منطقه الجلیل الغربی شلیک‌شده است.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، در عملیاتی که حزب‌الله لبنان با پهپادهای انفجاری در الجلیل الغربی انجام دادند، شش سرباز ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

کمی قبل از این، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای آژیرهای خطر در داخل شهرک «کلیل» در الجلیل الاعلی شنیده شد.

مقاومت اسلامی لبنان نیز یکشنبه اعلام کرد که طی یک ساعت پنج عملیات را علیه برخی اهداف دشمن صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی انجام داد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای تأیید کرد که دو پایگاه «زبدین» و «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات کفرشوبا و منطقه اشغالی مزارع شبعا را با موشک‌های «برکان» هدف قرارداد و این دو پایگاه دشمن هدف مستقیم موشک‌های حزب‌الله قرار گرفتند.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است، نیروهای مقاومت پایگاه «برکه ریشا» را هم با همین موشک‌های برکان به شکل مستقیم هدف قراردادند.

همچنین مقاومت لبنان اعلام کرد که نیروهایش یک محل تجمع سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در قلعه هونین واقع در روستای اشغالی هونین لبنان را با تسلیحات مناسب هدف قراردادند.

علاوه بر این، رزمندگان مقاومت یکی از استحکامات دشمن در پایگاه «العباد» را که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در آن پناه گرفته بودند، منهدم کردند که قطعاً طی آن تعدادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

مقاومت لبنان در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه به عملیات‌های خود در طول مرزهای جنوبی این کشور با فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش دشمن صهیونیستی، نقاط تجمع آن‌ها و نیز خودروهای زرهی‌شان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته