دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1402 - 09:39

مدیران و مسئولان تفکر بسیجی را فراموش نکنند

مدیران و مسئولان تفکر بسیجی را فراموش نکنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: مدیران و مسئولانی که با اسم و رزومه بسیج مسئولیت قبول می‌کنند لازم است تفکرات بسیجی را در فعالیت خود فراموش نکنند.
کد خبر : 884269

به گزارش خبرنگار خبرنگاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در جمع فرماندهان بسیج ادارات و نهاد‌های اجرایی شهرستان‌های تابعه مازندران اظهار کرد: مأموریت بسیج کمک به بدنه دولت، نهاد‌های اجرایی و دانشگاه‌ها است تا مسئولان خدمات خوبی به مردم و ارباب‌رجوع را ارائه دهند. مدیران و مسئولانی که با اسم و رزومه بسیج مسئولیت قبول می‌کنند لازم است تفکرات بسیجی را فعالیت خود فراموش نکنند.

وی شرط موفقیت مدیران را در بسیجی بودن عنوان کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب تعلیم و تربیت نیرو‌های متخصص و برجسته کردن مباحث علمی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی در فضای جامعه را یکی از مهم‌ترین مباحث بیان داشتند که بهرمندی از منویات مقام معظم رهبری راهگشای و حل مشکلات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تأکید کرد: فرماندهان بسیج ادارات در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسزایی دارند در وسط میدان بودن بسیجیان، مدیران و مسئولان سبب خنثی شدن اغتشاشات اخیر شد که حضور بسیجیان در این باره بیشتر چشم‌گیر بود. آسیب‌شناسی مدیران مطالبه گری و تعالی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج است، بسیج ادارات باید با نهادینه کردن جهاد تبیین تلاش کند تا حضور حداکثری در انتخابات اخیر صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته