دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 اسفند 1393 - 11:29

انتشار و تجدید چاپ 4 کتاب در دفتر انتشارات علمی واحد گرگان‎

مسئول دفتر انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از چاپ و تجدید چاپ چهار عنوان کتاب در سال ۹۳ از سوی این دفتر خبر داد.
کد خبر : 8841

افسانه پاکزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: کتاب‌های زراعت و اصلاح نباتات تالیف دکتر حسین عجم نوروزی و اصول بیوشیمی پزشکی تالیف بهزادمیلانی در سال ۹۳ از سوی انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به چاپ رسیده است.


مسئول دفتر انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، با توجه به بررسی بیش از ۱۵ مورد درخواست چاپ کتاب در دفتر انتشارات علمی دانشگاه آزاد گرگان افزود: در سال ۹۳ همچنین کتاب‌های فیزیولوژی انسانی تالیف دکتر اعظمی و بهداشت مادر و کودک اثر حاجی خانی نیز تجدید چاپ شده است.


وی با توجه به اینکه برای نشر هر کتاب، کمیته داوران متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه بررسی‌های علمی و فنی مختلفی را انجام می‌دهند گفت: ارزیابی کتب در جایگاه علمی و فنی آن از سوی داورانی با مرتبه دانشیاری به بالا صورت می‌گیرد و پس از تائید کمیته داوران کتاب با تائید شورای پژوهشی واحد برای چاپ آماده و به چاپخانه ارسال می‌شود.


پاکزاد با بیان برگزاری ۷ جلسه شورای انتشارات علمی واحد گرگان در سال ۹۳ گفت: دریافت پروانه نشر دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به نام معاون پژوهش و فناوری واحد گرگان از اداره کل ارشاد اسلامی و دریافت شابک، فیپا، و کارت سبز برای کتب چاپی از دیگر فعالیت‌های دفتر انتشارات علمی واحد در سال ۹۳ است.


وی با توجه به حضور انتشارات در نمایشگاه کتاب هفته کتاب استان گلستان و نمایشگاه کتاب هفته معلم گفت: برگزاری بیش از سه جلسه نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان کتب و منتقدان علمی و ادبی در سال ۹۳ یکی از فعالیت‌های این دفتر برای شناساندن کتب به دانشجویان و علاقه مندان است.


مسئول دفتر انتشارات علمی واحد گرگان افزود: بهره گیری از ظرفیت وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به آدرس Gorganiau. ac. ir، تهیه بروشورهای تبلیغاتی و معرفی تازه‌های کتاب در قالب بنر و پیامک از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته