دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خورشیدی: آقایی که می‌گویی پرسپولیسی هستم بیا ثابت کن/ به خاطر حرف فکری 48 هزار کامنت فحش خوردم+فیلم

خورشیدی: آقایی که می‌گویی پرسپولیسی هستم بیا ثابت کن  به خاطر حرف فکری 48 هزار کامنت فحش خوردم+فیلم
داور بین‌المللی گفت: آن آقایی که می‌گوید من پرسپولیسی هستم بیاید ثابت کند، قضاوت‌های من در این ۲۰ سال را بررسی کنید و ببینید طرف رنگ خاصی هستم یا نه.
کد خبر : 883972

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اشکان خورشیدی داور بازی تیم‌های پرسپولیس و هوادار در پایان این بازی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: فکری صحبتی کرد که در فضای مجازی ۴۸ ساعت مورد فحاشی تیم مقابل قرار گرفتم. مگر من آدم نیستم؟ چرا یک مربی بدون سند حرف می‌زند؟ من می‌دانم که این نشست خبری چطوری ایجاد شد؟ می‌دانم آقای فاندر مدیر رسانه‌ای سوال به خبرنگار دادی. یک خبرنگاری تحت تاثیر قرار گرفت و این سوال را پرسید. پرسپولیس و استقلال به من چه ربطی دارد؟

داور بین‌المللی افزود: مگر من چقدر از این فوتبال درامد دارم که برایش این همه فحش بخورم؟ بازیکن میلیاردها تومان پول می‌برد اما فحش آن را من باید بخورم؟ دو سال است در مورد شما آقای فکری خیلی حرف‌ها را می‌زنند خوب است این حرف‌ها را بزنم؟ آقایان مربی انصاف نیست به خاطر نتیجه گرفتن و نگرفتن شما این کار را بکنید. سیستم رادیویی تو سر ما بخورد چرا باید ۴۸ ساعت بعد فکری را کمیته انضباطی؟ این چه دردی از من دوا می کند؟ یعنی چی کارت زردهای من تحت تاثیر حرفهای فکری باشد؟ یعنی چی که سه چهار نفر به داور حمله می‌کنید؟ عکسی که گرفته شده و فکری می‌گوید توسط عکاس هوادار گرفته شده است.

خورشیدی یادآور شد: در آن بازی من مصدوم بودم و آنالیزور پرسپولیس باید اخطار می‌گرفت و وقتی فهمید از جایش بلند شد و بعد به من گفت که از سر جایم بلند شدم و به حرفش خندیدم و همان موقع عکس گرفته شد. ۴۸ هزار کامنت فحش در دایرکتم داشتم. چرا باید ناموس من فحش بخورد؟ امروز مصاحبه کردم و کمیته داورم من را جریمه می‌کنند اما ما گناه داریم. آن آقایی که می‌گوید من پرسپولیسی هستم بیاید ثابت کند. قضاوت‌های من در این ۲۰ سال را بررسی کنید و ببینید طرف رنگ خاصی هستم یا نه. فیلم بازی را ندیدم بدانم گل پرسپولیس آفساید بوده یا نه. یک دوربین می‌گذاشتید که رفتارهای مربیان هوادار را ببینید.

فیلم‌های کامل صحبت‌های خورشیدی را در ادامه خواهید دید:

آ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته