دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای ویژه نمایش «مرز» برای هنرمندان و خبرنگاران

نمایش «مرز» اثر مشترک هنرمندان ایران و آلمان روز 7 خرداد ماه ویژه هنرمندان و خبرنگاران با حضور مدیران فرهنگی و هنری کشور و نمایندگانی از کشور آلمان در فرهنگ‌سرای اندیشه روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 88375

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر زندگی، نمایش «مرز» به کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و بریتا شرام و با بازی بازیگران ایرانی و آلمانی جمعه 7 خردادماه آخرین اجرای خود را با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و هنری کشور و نمایندگان سفارت آلمان در فرهنگ‌سرای اندیشه به صحنه می‌برد.


نمایش «مرز» که با همکاری گروه تئاتر زندگی و کمپانی تئاتر آلمانی نیونر پلس شکل گرفته با استقبال مخاطبان طی هفته گذشته در ایران اجرا شد و این نمایش در تیرماه در کشور آلمان به صحنه خواهد رفت.


«مرز» نمایشی بی‌کلام و متکی بر حرکت است که روایتگر درگیری دو گروه است که بر سر مرز زمین‌های خود در ستیز هستند اما طی اتفاقاتی سرانجام میان‌شان صلح و دوستی برقرار می‌شود.


در این نمایش که به نوعی ماهیت و ضرورت وجود مرزها از اساس به چالش کشیده می‌شود، با ترکیب نور، موسیقی، لباس، دکور و بازی بدنی بازیگران، نمایشی با رویکردی پرفورمنس آرت گونه به صحنه می‌رود.


نمایش «مرز» به مدت 10 روز در فرهنگ‌سرای اندیشه با بازی سعید ابک، بنت اشتولبرگ، آناهیتا صفی‌خانی و کریستینا فورستر به صحنه خواهد رفت.


این نمایش تا ۷ خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را در سایت‌های تیوال و تیکت تهیه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته