دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل محمدی: برانکو بهترین مربی است که می تواند به پرسپولیس بیاید/ آنهایی که باید، می فهمند این مسائل شیطنت است

گل محمدی:  برانکو بهترین مربی است که می تواند به پرسپولیس بیاید  آنهایی که باید، می فهمند این مسائل شیطنت است
سرمربی پرسپولیس گفت: بازی فردای ما مقابل هوادار خواهد بود که نتایج نسبتاً خوبی با محمود فکری گرفته و تیم قابل احترامی برای ماست.
کد خبر : 883641

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اظهار کرد: لیگ قهرمانان آسیا را گذراندیم و متأسفانه نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم. تمام تلاش خود را برای صعود کردیم، ولی این اتفاق نیفتاد. لیگ دوباره شروع می‌شود و شش بازی متوالی در پیش داریم که می‌تواند به روند پیشرفت تیم کمک کند. اولین بازی ما فردا مقابل هوادار خواهد بود که نتایج نسبتاً خوبی با محمود فکری گرفته و تیم قابل احترامی برای ماست.

وی افزود: ما دوست داریم در این بازی فقط پیروز شویم و بتوانیم مسیر خودمان را ارائه دهیم. چیزی که برای این بازی اهمیت دارد بازی قبلی را فراموش کنیم و از نظر روحی – روانی خودمان را ریکاوری کنیم و آماده این بازی شویم.

گل محمدی تصریح کرد: احساس مسئولیتی که بعد از بازی بچه‌ها نشان دادند قابل تشکر است. احساسم این است که در بازی های بعدی باتوجه به اینکه همه ما اراده داریم نتایج قبلی را جبران کنیم، بسیار مهم است. مسائلی مثل مصدومیت یا شانس وجود دارد، البته من به شانس در فوتبال اعتقاد ندارم اما مصدومیت خیلی ما را اذیت کرد. وحید امیری، عالیشاه، پورعلی‎گنجی، سلمانی و... به تناوب مصدوم یا مریض شدند اما در هر صورت شرایط ما الان بهتر است و امیدوارم فردا بتوانیم بازی هجومی و خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد جلسه با درویش در تمرین روز گذشته تاکید کرد: من این روزها را پیش بینی کردم و می‌دانستم روزهای سختی خواهیم داشت، باتوجه به عملکردی که داشتیم. این روزها قابل پیش بینی بودیم. برای ما خیلی مهم است که با تمرکز و انرژی بیشتری که برای بخش‌های فنی و غیرفنی می‌گذاریم، با قدرت به مسیر خودمان ادامه دهیم.

گل محمدی در مورد اینکه وضعیت این روزهای پرسپولیس مثل منچسترسیتی شده و پرسپولیس هرگز این شرایط را با شما نداشته، چه راهکاری برای خروج از بحران دارید؟گفت: خیلی مورد خوبی را اشاره کردید به نظرم. یک تیم ممکن است مثل پرسپولیس یا منچسترسیتی، سالها در سطح اول حضور داشته باشد و جام زیادی را کسب کند اما انتظار اینکه این موضوع سال های سال ادامه پیدا کند، شاید درست نباشد. مگر اینکه برنامه‌ریزی و امکانات و سازماندهی خوبی داشته باشیم.ما بعد از اینکه قهرمان شدیم، وارد لیگ قهرمانان آسیا شدیم اما متاسفانه نتوانستیم تیم پارسال را حفظ کنیم و تازه سه بازیکن را هم از دست دادیم. بازیکنان جدید هم طبیعی بود زمان ببرد که با تیم وفق پیدا کنند. هواداران هم دوست دارند همیشه بالا باشیم، وقتی این اتفاق نیفتد طبیعی عصبانی یا ناراحت شوند. من به آنها حق می‌دهیم و نمی‌گویم چرا این اتفاق افتاد. ناراحتی و عصبانیت آنها ما را ناراحت نخواهد کرد و ما باید از این مسئله استفاده خوبی کنیم و نتایج را با تمرکز بیشتر جبران کنیم.


وی در خصوص نمایش ضعیف تیم در 6 بازی اخیر عنوان کرد: بزرگترین مشکل ما به نظرم بحث مصدومیت‌های بدموقع بود. مرتضی پورعلی گنجی در ساختار دفاعی و یاسین سلمانی در ساختار هجومی، مصدومیت زیاد و طولانی وحید امیری، خود امید عالیشاه در سه مقطع، ترابی و سرلک هم بودند. یک سری اتفاقات اینجوری برای ما افتاد. همین بازیکنان 30-40% تیم هستند و قطعا این اثر منفی خواهد گذاشت. یکسری اتفاقات و حواشی هم وجود داشت که نمی‌شود درباره آن صحبت کرد چون حالت نبش قبر دارد. تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد بازی فرداست که باید با تمام وجود و تمرکز این بازی را ببریم.

گل محمدی در مورد شایعه حضور برانکو در پرسپولیس و اینکه فکر می کند این موضوع شیطنت بوده یا خیر خاطر نشان کرد: اینکه حرفه‌ای بوده یا نبوده، به نظرم یک شیطنت بوده. مشکلی نیست آقای برانکو بیاید از فردا مربیگری کند، بعضی‌ها اسم برانکو را می‌آورند که فکر کنند من ناراحت می‌شوم اما او استاد من بوده و خیلی از موفقیت‌ها را ما مدیون او بودیم. آقای برانکو بهترین مربی است که می‌تواند به پرسپولیس بیاید.او هم دو ماه بعد جام ملت‌ها را در پیش دارد. شیطنت‌هایی است که وجود دارد و بیشترش هم شاید فوتبالی نباشد. مردمی که یک مقدار بفهمند می‌دانند این جو درباره چیست و اگر لازم شد بعدا در موردش صحبت می‌کنیم.


سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه بازی فردا با هوادار مهمتر است یا دربی گفت: مهمترین بازی بازی فرداست و برای دربی بعد از این بازی فرصت داریم آنالیز کنیم. برای من بازی با هوادار مهم است.

وی با دعوت از هواداران پرسپولیس برای حمایت از این تیم در دیدار با هوادار تأکید کرد: نه مانند دیدار با الدحیل، اما از هواداران می‌خواهم پرسپولیس را تنها نگذارند. این تیم متعلق به خود آنهاست و هدف همه ما این است که هواداران ما خوشحال شوند. خود ما هم شرمنده هواداران هستیم که در این سرما از پرسپولیس حمایت می‌کنند و کنار تیم هستند. دوست داریم فضایی را که در دیدار با الدحیل داشتیم، دوباره تجربه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نبیل باهویی برابر هوادار به میدان می‌رود یا خیر، خاطرنشان کرد: امروز جلسه فنی و تمرین داریم و در این باره تصمیم می‌گیریم.

گل‌ محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عالیشاه می‌تواند مقابل تیم هوادار بازی کند، گفت: خیر.

گل محمدی در مورد عملکرد ضعیف مهاجمان و اینکه چرا از بازیکنان آکادمی استفاده نمی شود، گفت: ما امید فهمی و سورگی و بابایی را داریم و چند بازیکن جوان هم پریروز اضافه شد. من دوست دارم بازیکن جوان بازی بدهم اما این روند یک پروسه است و یک برنامه‌ریزی خوبی می‌طلبد؛ اینکه تیم نتیجه بگیرد و آرام آرام این بازیکنان جوان را بیاوریم. این بازیکنان کمی سرخرده می‌شوند اگر یکهو بالا بیایند. تیم های بزرگ طور متفاوتی فکر می‌کنند و باید بروند دنبال بازیکنانی که بازی کردند و تجربه دارند اما باتوجه به قوانین جدید باید سعی کنیم از پایه و آکادمی بازیکن بگیریم اما در باشگاه‌ها دیده نمی‌شود که از تیم آکادمی و ب بازیکن بگیرند.

گل‌محمدی درباره سرنوشت تشکیل تیم «ب» پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرار بود هیئت مدیره باشگاه درباره این مسئله تصمیم‌گیری کند. اتفاقاتی افتاد که نمی‌دانم به کجا رسید و پیگیری می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته